umorno_oko

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

13.12.2008., subota

Portal party! ... updated ...

Sinoć je u Mašogradu, na Sokolani, bila izložba radova foto-amatera na temu "Cviće" ... i posli tega smo u obližnjem ugostiteljskome objektu nastavili druženje u ugodnom fotoamatersko-blogerskom društvu. njami thumbupparty
Bila je to jedna od ritki prilika da se i uživo upoznamo mi koji komuniciramo samo preko nicknameova i najčešće ne volimo otkrivati onako na internetu svoje pravo lice.
Naravno, ja san okasnija, je li, ko je vidija doć na vrime, ali me samo tješi da nisan jedini ... jema i gori od mene ...
Evo, nakon ča san se NAPOKON uspija naspavat, red je da i to spomenemo, a kad malo dojden sebi, mekniću i koju sliku i napisat još koju besidu ...
Slika sigurno neće falit, jerbo je moj kum reka da je bilo više bliceva nego na pret-a-porteru ... uostalon, jesmo li fotoamateri oli nismo thumbup
Dovidova, uskoro ...

Update ...

E, da oprostite, stvarno mi se bilo teško odlučit izabrat od ovega pustoga cvića fino najradije bi bija sve stavija, ali bi mi onda sigurno moja draga mama umrla od štucavice jer bi mi je spomenija svak ko bi makar i slučajno zaluta na moj skromni blog. Koji bi se otvara jedno tri kvarta od ure (trifrtalj sata, za sjevernjake)



Pa eto van, ono ča san uspija izabrat. Po mome skromnome, amaterskome i nadasve subjektivnome izboru ... jer je svaki cvit, ka i svaka žena, lip na neki svoj način. Ne zamirite na izboru ... o ukusiman se ne raspravlja smijeh cerek
Još botu, skužajte na čekanju, ali stvarno nisan jema ni volje ni mogućnosti ovo sve završit prije, jer san bija zabavljen sa teškon tekućon problematikon blablaheadbang nut ono, tipa, ne smin se maknit dalje od deset metri od konduta. Tako mi je i tribalo. Nakon tri miseca odricanja od kruva, kolači, čikolate i slakoga, iša san se malo ka ono opustit, pa san se lipo sredija ... bi ja, ali moj metabolizam se pobunija, i potrajalo je par dana dokle smo sklopili kakvo-takvo primirje. Ne želite znat detalje, virujte mi, nisan ja Let-3 smokin
Nego, vratimo se mi na vedrije stvari, bilo je doli na portal partiju i pregršt blogera, koji su ujedno i fotoamateri (@zuzayok, @zore, @ciovka, @katriga, @gustirna, @iskreni, @toyo, @acivi i moja malenkost od 100 i kusur kili) ... i neka mi oproste blogerice i blogeri ako san koga slučajno zaboravija napomenit, nemojte zamirit, godine i tako to nut
Na samo otvaranje san, Bogu fala, okasnija. Baš čudno, rekli bi oni ča me i osobno poznaju. Mislin, ono, na kašnjenje ... rekli bi zli jezici da ću živit dvista godin, da mi nigdi nije priša.
I Bilo je lipo ... ipak je malo drugovačije ćakulat sa poznatin ljudima onako uživo, nego priko tastature i eventualno kamere ... kvragu i tehnika, ćakula je ćakula, ma koliko mi šutjeli o tome ...
Bilo je tot svega, ma baš svi generacija ...
Od stari, olinjali blogeri, koji su ovo sve na početku lagano i zakuvali, ili bar posolili ...

Image Hosted by ImageShack.us
@acivi i @iskreni, photo by @gregor

... i koji se još uvik ne dadu prid mlađima, pa do oni koji su po godinan zaduženi da nastavu tradiciju prisutnosti na internetskin portalima i blogovima ...

Image Hosted by ImageShack.us
@boky i @plava, photo by @gregor

... a jemali smo i jedan cili gostujući trogirski stol ... ko bi i sve nabrojija ... a kako smo mi gostoljubivo misto, skoro sve nagrade na lutriji su sletile na ovi stol. Rekli bi zli jezici za dobitnika da bi, koliko je sritan, i u kondutu uvatija ugora sa zlatnin zubon.

Image Hosted by ImageShack.us
@zuzayok, @gustirna, @ciovka, @zore ... photo by @gregor

Neki su se malo i separirali, jerbo su oli sramežljivi oli ne volidu da in se viri u pijat ...

Image Hosted by ImageShack.us
photo by @gregor

... a neki su nadugo i naširoko raspravljali je li pametnije da Hajduk kupi Križanca oli Vejića u zimskome prijelaznome roku ...

Image Hosted by ImageShack.us
photo by @gregor

... i još ova slika, e zašto ova slika, pitaćete se vi cerek zato jer me je podsjetila na jedan stari domaći PREDRATNI film, samo se još ne mogu odlučit je li «Kako se kalio čelik» ili «Sakupljači perja» ...

Image Hosted by ImageShack.us
photo by @gregor

... ali kako kod okreneš, ne mogu se potužit. Samo mi je isto falili par stalni posjetitelja portala, a mislija san po pustin komentarima i žešćini da će prvi bit doli, nigdi nisan vidija @generala i @jadranašicu .... a baš san nji očekiva doli, i to za istin stolon. Ovi put san osta puno duže vengo lani, nisan bija prvi ča je iša ća ... ostalo je još svita izad mene, ali su se meni oči već počele skapljat na po koplja, tako da mi je bilo pametnije da se uputin doma da ne bi laja na misec ..

Image Hosted by ImageShack.us
photo by @zuzayok

... koji je, BTW, tu večer ionako bija najbliže majčici zemlji, kako je to lipo prikazala @zuzayok na ovoj slici, napravljenoj sa njezinin novin Olimpussyjen, da citiran @šetemanku.
Tribalo se pripremit za sutrašnju skupštinu DVD Mladost, a i ove dane je sve samo fešta do fešte, triba pametno rasporedit snage ... nisan više baš ka cvitak ...
Zdravi mi i veseli bili! mah mah mah
- 09:55 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.