umorno_oko

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

28.03.2008., petak

Posljednji zvjezdani borac ...

Judi moji, stvarno smo, mislin moji vršnjaci i ja, u najboljin godinama ...
Pari mi se da je jučer bilo, kad san u dvi borše nosija na fakultet, u našu legendarnu "stodvadesetpeticu" dvi borše, u jednoj je bila crno-bila Philipsova TV, a u drugon čudo tehnike, Atari 800 XL. A ča mislite da smo onda radili? Igrali se, fala bogu ... Bilo je to doba prvih Tetrisa na PC kompjuterima, i bija si sritan ako je jema Hercules karticu koja bi ti davala crno-bijelu, točnije zeleno-bilu sliku, jerbo je onda na svin terminalima bila zelena boja fosfora jer to ka najbolje odmara oči.
A zašto san ja to teglija na fakultet, i to buson, tridesetsedmon? Niste valjda mislili da smo radili ča pametno cerek Bila je jedna igra, koju niko nije moga nabavit ni na Spectrumu ni na Comodoreu, a zvala se "The Last Starfighter" i onda bi mi, posli rada u "STOPA" znali diko i do ujutro ostat cipat aliene i obranit Zemlju, Galaksiju i Cili Svemir. thumbup burninmad
Nikidan san gleda istoimeni film, e sad, nemojte me pitat je li od filma nastala igra oli obrnuto, to je ka ono pitanje je li pri kokoš oli jaje.



Sićan se samo da se onda govorilo da je to bija prvi film u kojemu su živi likovi bili nacrtani, oli kako se danas reče "renderirani" (osjenčeni, za sjevernjake ) sa kompjuteron. I to ne sa bilo kakvon škovacon. Makinja se zvala Cray X-MP i onda je bija pojam brzine. Najbrže na svitu, ča se moglo vanka Pentagona nabavit. Radija je na 252 MHz, trošija je 5 kW struje i bija je potopljen u transformatorsko ulje, glede hlađenja. I nijedna žica u njemu nije smila bit duža od 20 cm. Radi supervisoke frekvencije.
I ti ondašnji najbrži, najpametniji i najljepši komp na svitu je jednu sličicu filma činija tri kvarta od ure (45 min, za sjevernjake) a u sekundi jema 24 sličice, pa vi računajte headbangheadbangheadbang
Kad se tega sitin, dođe mi da umren od smija. nutnut Pa u mojoj maloj škovaci od mobitela je sad jači kompjuter, da i ne spominjen ovo ispod stola, a jeman tehnologiju staru par godin.
Odavno je ovo sve išlo u materinu ...
I opet klinci kukaju kako se na "onoj kanti" ne more igrat.
Ljudi moji, je li slama napokon izila kravu?
Pogledajte još jedan put oni isječak, za onon igron smo mi znali noći i noći gubit. A pixele moreš izbrojit na prste dvi ruke. Zvuk? Opet ću reć da mi je današnji mobitel bolji ...
Straj me iti izvest zaključak iz ovega svega ča san napisa. Di ovo vodi?
Pozdrav!
- 03:59 - Komentari (17) - Isprintaj - #

24.03.2008., ponedjeljak

Blaženi među ženama ...

Ha, lipoga li naslova ... a i je, a da kako ću drugovačije napisat. Jesan li blaženi oli nisan, a i među ženama san, kako ko okreneš. Ne mogu uteć i kad bi me bila volja. cerek
Fala na pitanju, varičela se još nismo rišili. Jema i sve manje i manje, ali ni blizu kraja. headbang
Tako smo i Uskrs dočekali. Ista meta, isto odstojanje. Nije kućni pritvor, ali nije ni daleko od tega. Barenko za Vinku. Tata ja bi crtala ...

Image Hosted by ImageShack.us
... a ti se tata misli ...

... a mama bi čestitala Uskrs sa SMS porukan priko VIP-online, a ja se mogu slikat, da ne rečen da mogu barenko nji slikat. Lipo mi se piše. Svaka je lipo sela za svoj kompjuter, još malo pa ću morat nabavit još jedan, ako mi ča bude tribalo u isto vrime kad i njima dvima. Lipo mi se piše ...
Ali bar se za slikavanje ne triban brinit. «Pa oli je nisi vidija nikidan kad je slikavala», meni će zakonita. Nisan. Tek san danas vidija moje dijete kako vazimlje u ruke jednu ruku mamin mobitel ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a u drugu ruku malu Uskršnju košaricu sa jajima i pripadajućon kokošon i onako znalački miri kako bi najbolje ispalo i potegne sliku. Tek tako! Ča je slijedeće? Da mi pokupi digitalca pa da me vata na spavanju? Čovik sa ovakvon dicon više ne more njanci zaspat na miru. nut naughty
Vinki je očito više dopiz**lo stat u kući. Pa je počela govorit i strane jezike. Evo, opet je počeja pričat monade, ka da vas čujen, ali lipo vi meni recite je li ovo eskimski pozdrav nos oba nos ...

Image Hosted by ImageShack.us


... oli nije? Dakako! I meniu je više došla potriba. Za sest za kompjuter, mislin, tribalo je ča i napravit. I ča mislite ča san dobija ka odgovor?

Image Hosted by ImageShack.us


Tako mi i triba. Ali neka, ništa ča malo verbalne represije ne more riješit. Malo falšega plača, druga zanimacija i posal je na brzinu obavljen. Kad san se diga sa katrige za poć do vatrogasaca, čekala je ka zapeta puška i odma zasela za makinju. Svaka gleda svoj film, mala na kompjuteru a velika na TV. Idila!
Malo pomalo doša je i Uskršnji ponediljak. Zadnji dan mojega prisilnoga, glede Vinkini varičela, plandovanja i formalnoga nerada ...
Lipo mi je počeja dan, čin san se usta, najranije u deset i po uri, dočekale su me dvi šonete (osmrtnice, za sjevernjake).
Partili su dva simbola Splita i Dalmacije, svaki pravi igrač u svojoj momčadi, Boris Dvornik i Anatolij Kudrjavcev.
Boris, stari zajebant, Meštar, Dimnjačar, Vice, Roko Prč i da ne nabrajan ča još, i stari Tolja, reka bi ozbiljan čovik, profešur, kulturnjak, ali i on bi sa staron ekipon zna deboto do prid koju godinu bacit Novogodišnji picigin, a ni humorističko oštro pero mu nije bilo strano.

Image Hosted by ImageShack.us
... Ne bojte se, šjora Lepa. paziću na Šunju kad stignen gori ... (photo by slobodnadalmacija.hr)

Dan mi je počeja sa blogerima ... Najpri me je @acivi probudija, ujutro najranije u deset i po, jerbo mu je ništo, ka i uvik, hitno tribalo ... Onda san se mora zaletit do Splita, poć odnit @senseornonsense jedan film. I počelo je nevrime, sneveralo, nebo na zemlju da će sać. Prvo ča ti pade napamet, da i nebo plače za starin Rokon Prčen, pokoj mu duši, ali nije. Moga san pogađat do ujutro ... Kad san doša doma i otvorija škatulo od Gmaila, odma san dozna zaradi čega je nevrime.
Pozvale su me Trogirke, tri žene-zmaja, na blogersku kavicu. Jema barenko par miseci da se dogovaramo i nikako u isti zjog, nikako se nać u isto vrime na isto misto, ali eto, danas se poklopilo, neradni je dan, Zakonita je doma i more pričuvat Njezino Veličanstvo. Super!
Nakon dobivene dozvole od Zakonite (... a onda mogu i ja drugi put sa ekipon na kavu ... fala Bogu, nikad ti nisan ni branija ...) vrime se odma malo prolipšalo. Sa zapada, namo od strane Trogira već je počelo lagašno i Sunce virit. Ajde, bar kiša ne pada ...
I tako se uputin lagano u zalazak sunca ...
Fala na pitanju, okasnija san. Nisan puno, mora san usput i punicu vozit doma jer je bila unuku povirit ... i par minuti nakon dogovorene četri ure, eto me čeka ekipa na vrata od grada.
Nji četri. Kako četri, pa rekle su da će bit tri ...
@ciovka, @zore i @zuzayok. Je, ali mala Domina @zorina nije mislila tako ...

Image Hosted by ImageShack.us
Ne, nije ovo Vinka, ovo je Domina od mame @zore

... pa su Trogirke dobile pojačanje. Ili da napišen pojacanje cerek
Neka, meni ne smeta. Ionako san navika sa mlađahnin četverogodišnjakinjan izalazit na kraj. I nisu njanci misec dan razlike, Dome i Vinka ...
Vrime baš i nije bilo uza sidit vanka, pa smo se, vođeni iskusnon @zorinon rukon, brzo skrasili u jedan kafić, sad da me ubiješ ne mogu sitit kako se zove, samo znan da je bilo dovoljno mista da se smistin ...

Image Hosted by ImageShack.us
... @zuzayok, moja malenkost i @zore, pod budnin okon male Domine, a fotoaparaton je baratala sramezljiva @ciovka ...

... a za šarmantne i elegantne mlade gospođe to nije nikako bija problem, mislin, smistit se u katrige u kafiću. smijeh
Prvi put smo se vidili, a ja san ima osjećaj da se znamo već godinama. I ka ča san davno napisa u postovima i komentarima, još uvik se držin tega: svi ljudi koje san priko bloga upozna su iznimno ugodno društvo. Na kraju krajev, ma koliko se neki trudili predstavljat se za nešto ča nisu ali bi možda tili bit, sa malo dužon pismenon komunikacijom tipa čitanja postova i komentiranja čovik uvik ostavi svoj timbar, i nesvjesno se predstavi onakvi kakvi je.
Meni je ove dvi ure vrimena neobavezne ćakule prošlo za sekund ... nisan se njanci okrenija ... i došlo je pomalo vrime za odit nazad. A i Domini smo, jerma bit, dosadili...

Image Hosted by ImageShack.us


... pa je u znak protesta malo ubila oko. Tribalo se polako izvuć iz katrigi, ali se, naravno, Dome nije dala smest i tribalo je nosit. Dica, e ... Koji su to političari! headbang Ča će bit kad uvatu pubertet oli kasnije. Mislin da ću se ja barenko opet propušit dokle mi Vinka maturira ... da ne bude i ča gorega ...
A da bi lipo zaokružija blogerski dan, zva me je @iskreni na paradižot, i ko san ja da odbijen takvi poziv, da ne ispadne da se samo sa blogericama družin cerek

Image Hosted by ImageShack.us
... kako pas od @iskrenoga reagira na kolače ...

I tako je, nakon odrađene i te obaveze, proša i ovi pretežito blogerski dan ...
Stojte mi dobro, i zdravi bili! mah mah mah
- 19:43 - Komentari (21) - Isprintaj - #

21.03.2008., petak

Proljetni ekvinocij!

Proljetni ekvinocij oli na rvacki ravnodnevnica, je jedan od dva dana u godini (uz jesenski) kad dan i noć jednako traju. Sritan Van prvi dan prolića. Svima ... bez razlike. Doduše, meni je ovi dan još malo posebniji nego ča bi triba bit po zapovidnoj odgovornosti, jer ka ono danas okrićen još jednu stranicu u životnome kalendaru. Fala lipa svima ča su se već sitili pa su mi i čestitali, bilo priko komentari, bilo priko jednoga iz današnje gomile načina komunikacije, email, SMS, telefon, golub pismonoša, pony express ...
Kvarantačinkve, olivanga četrdeset i pet. Srića i Bog da jeman lopatu od noge pa mi još godine nisu uvatile broj postoli, kako je lamentira nikidan @brod u boci, ali ni ja nisan daleko. Najboje da kupujen cipelice na dičjemu odjelu ka pokojni kauboj John Wayne, radi njega su jema bit i izmislili snimanje samo do kolina, ka niki holivudski izum, a to je bilo da se ne vidi kako onoliki grmalj od čovika jema nako malu nogu, da ne rečen stopalo. Kvragu i John Wayne, di me je odvuka ... Tako van je to sa Interneton, evo, jedva san se suzdrža da ne kliknen na Wikipediju i otkrijen koliki je zapravo broj noge jema ... di vas sve odnese vrag kad jemate cili svit deboto pod prstiman.
Klik vamo, klik tamo i tajne više nisu tajne, bar ako se znate snać na brzinu.
A i ono snimanje do kolina, ono je nikidan bilo pitanje na «1 protiv 100», novome kvizu. Počeja san ga malo češće pratit, jer mi je forma, da ne rečen i voditelj, nekako najsličniji «Milijunašu», samo ča namisto jednoga «brzoga prsta» triba proć bar nji deset-petnajst da bi sta isprid Tarika.
A provaćemo, malo će propatit račun od telefona ... neka to svo zlo bude cerek smijeh
Danas se prisjećan moga sportskoga života.
Doduše, nije bija baš buran i raznolik, ali je postoja. Naravno, vrlo malo natjecateljskoga đira, više u revijalnome tonu. Ka ovo doli, na turniru u malome balunu.
Svi su nan se smijali, kad su vidili moga kuma, a pogotovo mene, da smo izašli igrat balun ...

Image Hosted by ImageShack.us


Ali kad smo izašli, uz ovacije publike, nakon izvođenja početnoga duploga pasa, ušli su oni ča znadu igrat balun, pa su se pristali cerit kad su napuvani protivnici počeli padat jedan za drugin. Bilo je to osandeset i neke, kad smo došli do četvrtfinala, od sto i nešto ekipa, i to kad je turnir na Sokolani nešto i značija, jer onda baš i nije svako selo jemalo turnir.
Samo ilustracije radi, neki od ovi ovde na slici još se aktivno bavidu sporton.
Kasnije se, ipak, moje bavljenje sporton pritvorilo u čisto platonski odnos, da ne rečen navijanje. Ovo su mi uspomene sa dva najdalja gostovanja. Jedno i jedino međunarodno ...

Image Hosted by ImageShack.us


... kad smo Zlato mamino i ja 1997. godine išli svjedočit pobjedi Jugoplastike nad Partizanom, koja se, radi sankcija nije smila održat u nas pa smo potegli do Pesara, u Italiju.
Dobija san na nagradnu igru kartu do tamo, drugu smo popolak platili nas dva, i bija san na moje nadraže, a i najdalje, navijačko gostovanje do sada.
Priprema je bila fenomenalna. Išla je i ona kako običavamo reć «tvrda jezgra» Torcide, niko nije noć spava, a priprema za utakmicu se sastojala u gledanju otprilike dvi putne borše kazeta sa snimljenin golovima Hajduka u zadnji dvadesetak godin.
Utakmica je prošla kako je prošla, sašili smo Grobare, a najupečatljiviji detalj kojega se sićan je bija kod pucanja slobodni bacanja ... puca je Aleksa Čubrilo, koji je početkon rata pobiga, mislin, iz Zadra priko Drine. Uvatija on balun. Tišina u dvorani. Muva se čuje ...
A onda se probudija jedan lik iz Torcide, i viknija gromkin baritonon:
«Aleksa, vrati se doma, skuvala san ti pašta šutu ...»
Naravno, naša strana dvorane je pala po podu os smija, njihovi su se gledali u čudu, i ča je najbitnije, Aleksa je falija obadva slobodna bacanja ...
Drugo gostovanje je bilo najdalje domaće, dviiljade i prve, kad je Hajduk još nešto i vridija, pa se išlo proslavit titulu u Varaždin ...

Image Hosted by ImageShack.us


... Uputili smo se Zlato mamino i ja sa njegovin bolidon, noć prije, uredno se odmorili kod Ljubenkovi, jednih od brojni članova Mašogradske dijaspore u baroknome gradu. Pripali smo se mogućih pidaija glede naše registracijske tablice pa smo điravali samo na noge, ali ne da nije bilo nikakvi problema, nego je tri ure pri utakmice u cilome gradu nestalo piva. To mi je bija prvi put u životu da san Zlato mamino vidija pod utjecajem maligana. Utakmica je prošla kako je prošla, tako da mi baš i nismo bili u stanju odit nazad. Lagano zaplićuć jezikon, svaki od nas je zva svoga šefa i pokuša i uspija užicat još jedan slobodan dan, tako da smo se nakon još jedne prespavane noći u baroknom gradu lagano krenili nizdol, kao i cila kolona istomišljenika koja je bila malo pametnija pa nastavila put nakon trižnjenja. Pokazalo se da je to bila, nažalost, zadnja prava titula «Majstora s mora» kome sad itekako pašu ovi navodni znakovi. Da ne ispadnen previše ciničan i sarkastičan.
Eto, stojte mi dobro, i guštajte u proliću, taman oblačin kratke rukave i odo malo vanka na frišku ariju, jer je Zakonita jutros doma pa će ona malo pričuvat Vinkicu. Varičele lagano otpadaju, ali nima vanka dokle i zadnja ne parti.
Zdravi i veseli bili! mah wave

- 11:25 - Komentari (30) - Isprintaj - #

18.03.2008., utorak

Karantena :-(

Nisan moga ni zamislit da me čeka ovakva izolacija. Ajde, još bi i razumija za nas, Vinka mora stat u teplo, dokle varičele ne izbiju vanka, da ne bi na đavla izašlo ... i tega smo se držali i, fala na pitanju, još se držimo. Situacija je, ča bi se reklo, pod kontrolon, fibrica je trajala njanci dva dana, i to do 38, nove više ne izalazidu, tako da se sve odvija prema zadanoj kliničkoj slici, oću reć onako kako su pametniji od mene napisali po enciklopedijan i naravno, kako likari pedijatri govoridu. Ča je za mene dovoljna garancija da ne pričadu pizdarije, za razliku od moje drage mame koja uvik nađe kako je neko nekomu reka i donese mi pod nos koji ekstremni slučaj. Te rekla ova, rte rekla ona ... zanimljivo, sve su to ženska mišljenja. Nisan muška šovinistička svinja, ali eto, slobodan san primjetit cerek namcor
Sad san napokon dozna ko je Zlato Mamino ... na pitanje je li moj brat jema varičele, ispalila je ka iz topa da je, i još mi spominje di su mu sve ostali ožiljci jer se mali češka priko mire ... a na pitanje o mojin varičelan još se misli, da bi mi na kraju rekla da pođen vidit u zdravstveni karton.
Posebno je poglavlje prenos zaraze. Iz najmanje tri nezavisna ZDRAVSTVENO ŠKOLOVANA izvora rečeno mi je da treća osoba teško more prinosit zarazu, jer je virus uzročnik varičele iznimno neotporan na vanjske uvjete, pa san dobija odgovore od petnajst minuti do pesimističkih uru vrimena na vanjskom zraku koji ubije sve uzročnike OVE zaraze.
Ali ne, ni to mojoj dragoj mami nije bilo dovoljno ni vjerodostojno. Tako da se njezin ili očev posjet meni završava na vratima od kuće. Osjećan se ka da bolujen od Božeprosti ko zna čeka zaraznoga, ko je gubavce spomenija, nisan ja ...
Ali eto, proće i to, nadan se da će bit sve u redu, fibre nima već tri dana ... kraste pomalo zriju i počele su prve i otpadat ...

Image Hosted by ImageShack.us


Cili san zaokupljen sa tin, nije svako zlo ni za zlo, igramo se Vinka i ja po cili dan, gradu se dvorci od lego-kocaka, radu se figurice od plastelina, nabavilo se par novi filmova pa se sad uče napamet nutnut gledanjen po najmanje desetak puta, hranjenje, večernje inkartavanje (mazanje, za sjevernjake) kremom po mistima di su izašle i spavanac. Nagradno je pitanje samo ko će koga uspavati ... Vinka mene ili ja nju cerek smijeh
Evo, taman smo se dogovorili da večeras čitan Pipi Dugu Čarapu thumbup
Tako u toj svoj pažnji da se ča ne propusti, prođe skoro neopaženo još jedna okrugla brojčica ...

Image Hosted by ImageShack.us


Neka, neka, drago mi je da puno svita dođe povirit, pa makar i ne ostavili traga u obliku komentari. Znan isto tako da jema i puno, i po godinan i po stažu, mlađi blogeri i blogerica od mene, ali neka, nije mi krivo. Neka nas bude ča više i neka se ča vi še međusobno čitamo. Ovde san, virtualno i uživo, upozna mašo svita, i mogu sad, posli četrdeset i kusur iljad posjeta, komodno reć da me niko od blogera/blogerica koje san upozna, nije nakon upoznavanja razočara u nijednom pogledu. Baš naprotiv!

Zdravi mi i veseli bili, i stojte mi dobro, a ja želin da Vinkina karantena završi ča prije i ča bezbolnije, a za Zakonitu i mene je lako ...
wavecerekmahfino
- 22:07 - Komentari (16) - Isprintaj - #

13.03.2008., četvrtak

Varičele :-(

Image Hosted by ImageShack.us


Vodene kozice, ili kako mi rečemo varičele, su zarazna bolest pretežito dječje dobi koju uzrokuje virus Varicella-zoster, a do pojave bolesti dolazi u prvome kontaktu s virusom. U dječjoj dobi bolest je blaga, karakterizirana povišenom temperaturom i pojavom osipa po koži.
Prvi kontakt neimune osobe s virusom Varicella-zoster manifestira se kliničkom slikom vodenih kozica. Nakon preboljelih vodenih kozica (pa i blagih ili klinički neprepoznatih oblika bolesti) virus se zadržava u osjetilnim živcima leđne moždine, gdje može godinama mirovati. Herpes zoster nastaje nakon reaktivacije latentnoga virusa Varicella - zoster u starijoj životnoj dobi uslijed slabljenja imunološkoga sutava. Za razliku od vodenih kozica, koje se manifestiraju pojavom osipa po koži cijeloga tijela, kod herpesa zostera osip je lokaliziran na jednoj strani tijela. U području dermatoma perifernih završetaka osjetilnih živaca javlja se bol i mjehurići ispunjeni bistrim sadržajem. Bol je jače izražena kod herpesa zostera, kao i pojava tzv. postherpetičnih neuralgija, napose u starijoj životnoj dobi.

KAKO SE VIRUS VARICELLA-ZOSTER PRENOSI?
Virus se nalazi na sluznici gornjih dišnih putova, tako da je prisutan u nosno-ždrijelnome sekretu inficirane osobe. Virus se prenosi neposrednim kontaktom između dviju osoba pri govoru, kašljanju i kihanju, te rukama i predmetima (rjeđe jer je virus slabo otporan u vanjskoj sredini) zagađenim nosno-ždrijelnim iscjetkom inficirane osobe ili sadržajem tekućine iz mjehurića.

LIJEČENJE
Liječenje je simptomatsko. Radi ublažavanja svrbeža korisne su kupke od hipermangana (kalijev permanganat). Kupke se provode u mlakoj vodi s dodatkom nekoliko zrnaca hipermangana, tako da otopina bude blijedoružičasta. Lokalno se na zahvaćena mjesta može stavljati tekući puder s anastezijom. Kod jakoga svrbeža mogu se davati i antihistaminici na usta. Posebnu brigu treba posvetiti higijeni ruku i noktiju (nokte podrezati) kako bi se spriječila pojava sekundarnih bakterijskih infekcija.

Image Hosted by ImageShack.us


Za snižavanje temperature treba koristiti paracetamol (Plicet, Lupocet), a uporabu acetilsalicilne kiseline u dječjoj dobi izbjegavati, naročito za vrijeme virusnih infekcija.
Samo kod težih, kompliciranih kliničkih manifestacija bolesti koristi se specifično antivirusno sredstvo aciklovir.
Izvornik

Update:

Najveći problem kod varičela, češkanje koje za sobom ostavlja ružne ožiljke, riješili smo uz veliku pomoć tete Nade iz Vinkina vrtića. Ona joj je odma napomenila da se ne smi češkat kad je svrbi, nego da po tome mistu polako lupka ... sad meni dođe da padnen po podu od smija kad je vidin kako se lupka po glavici, ali moran ostat ozbiljan ... jer, kako je rekla jedna druga mama koja je opremila dvoje dječice, sada već odraslih, kroz sve dječje bolesti, odahneš kad se sitiš da to više nikad neće moć dobit ... Amen!

Zdravi i veseli bili! mahmah
- 16:57 - Komentari (19) - Isprintaj - #

10.03.2008., ponedjeljak

Njegovo veličanstvo Mobitel!

Davno je to bilo, 1999. godine, prid kraj, kad san nabavija svoj prvi mobilni aparat. Je, onda se to tako zvalo. Malo je grezo govorit "mobitel" za svaki mobilni aparat, isto ka ča i dan danas za svako džepno računalo rečemo da je "digitron" ili za kemijsku olovku da je "penkala". Navika je đavlija stvar, govorin van ja a niko me ne sluša. blabla blabla blabla
Eto, Bog mi je svidok, a i oni koji me malo duže poznajedu, da nima u mome malomen mistu čovika koji je više mrzija oto čudo tehnike vengo ja ... I još san za ne falit i zapisiva viceve o Hercegovcima, bilin bičvan (čarapama, za sjevernjake) i njiovin preseravanjima sa mobiteliman. Zato me je, valjda, dotični Bog i pokara, kad san vazeja prvi mobitel, zakači se čovik na njega, ne bi da san kokain prova. fino lud
Počeli su pomalo i moderniji, GSM aparati, a ne oni NMT matuni od prvi analogni mobiteli, sićan se dobro da je prva instalacija u službeno auto ondašnjega gradonačelnika koštala deboto ka i niko lipo auto. Novo, ne rabljeno, da se razumimo!
I onda san naša još jedan subjekt mržnje ... našega (onda!) državnoga monopolistu, tadašnji CRONET. Ne da su derali, nego su se mogli komodno na Manjaču, oli u Kninski pržun zaposlit, kakva in je bila politika cijena.
Poslin je već lagano došla i lagana konkurancija u vidu VIP-a. Onda san se već počeja pomalo lomit.
I slomilo me, uzeja san prvi aparat, eto tako, tješija san sam sebe, da i ja to malo proban!
Prvi izbor je bija najjeftiniji do kojega san moga doć ...

 photo siemens c10_zpsfd7vuo5a.jpg
Siemens C10

... i je da se nisan baš usrićija sa njin, ali se pokazalo da je to, od svi aparati koje san jema do sad, jedini kojega san uspija prodat, i to za deboto polak cine od koliko san da za njega. Je da san mora dat u tri rate i dotičnoga ganjat dokle je da za treću ratu, ali transakcija je uspješno finalizirana.
Nikako u to vrime donija san par dalekosežnih odluka, koje će se pokazat pametne u budućnosti. Najpri ona najteža: ostavija san se duvana! party thumbup
Počelo je ka zajebancija, mislin da san već i pisa o tome, prijatelju se rodila ćer, i onda mso on, ja i moj rođak, napo u zajebanciji, a napolak ozbiljno, rekli da prvi koji zapali, vodi ostalu dvojicu i onega koji je sve to špija na janjetinu. Bilo je podmištanji, navlačenja tipa "... ajde zapali, neću nikome reč ..." ali san izdrža. Evo, sve do sad! thumbup
A posljedice? Odjedan put san jema iljadu kun (1000 kn) više u džepu svaki misec. Nas trojica ča smo se ostavili duvana tresli smo šteku Marlbiora DNEVNO. Kažu da je nakon toga naš lokalni švercer duvana odma proglasija stečaj i prišalzta se na drugi posal ...
Dunkve, odlučija san kupit novi auto ... o čemu san već pisa ... pa se sad neću ponavljat. A u međuvremenu, dokle ne sredin za kredit, dokle prodan staroga Škodilaka, odlučija san se počastit tadašnjin vrhunskin mobitelon ...

 photo nokia 7110_zpskgrwcntk.jpg
Nokia 7110

... i dan danas tvrdin, najbojin mobitelon ča mi je bija u rukan. Naravno, ni mi vrag da mira pa san odma nama nabavija i kabel za vezu sa kompjuteron, i uvaljiva nove muzike i grafike na ekran. Kako san već u ta doba i kupija Opel Agilu, meka san odma Opelov znak na ekran, tako mi je uspilo jednoga kolegu sa posla uvjerit da san mobitel dobija od Opela kad san kupija auto. I nije bilo teško, mislin uvjeravanje nut
A sama Nokia ka Nokia, dobro je služila dokle nije počela pobolijevat od starački bolesti, ali prošlo je dobri par godin. Danas više ne radu takve mobitele namcor a kako san se već u ta doba pomalo zarazija viruson mobitelitis preseritis, opet san tija nešto DOBRO ...

 photo ericsson t39_zpsnbzfffvl.jpg
Ericsson T39M

i uzeja san Ericsson T39M. Doduše, već mu je bila malo i pala cijena, ali je još uvik bija vrhunski. E, ali to se pokazalo ka najgori potez u mojoj mobitelskoj povijesti. Je da je onda jema i Bluetooth, i bija je po specifikacijan stvarno vrhunski, ali ekran od dva reda i nemogućnost minjanja ičega na ekranu i/ili zvuku me je toliko zgadija, da su mi, kako ćete kasnije vidit, svi slijedeći aparati bili podrijetlom iz Finske ... Nokina je zakon, ma koliko mi šutjeli o tome ... jedino ča je vridilo, dugoročno, kod ovega Ericssona je da je bija triband telefon, oću reč da je radija u Americi, pa san jedva dočeka da ga zaminen sa slijedećin aparaton, naravno Nokion, koju mi je Zlato mamino kupilo u zamjenu za T39, kad je počeja navigavat pa mu je triba strojček koji radi i na, u GSM smislu, na zaostalome Sjevernoameričkome kontinentu ...

 photo nokia 3510_zpslo7mb4tm.jpg
Nokia 3510

... a meni dobro došlo da dobijen novi mob, i to Nokiu. I ona me je relativno dobro služila, i bila je prvi TREZVENO (ma šta to značilo!) nabavljen strojček. Znači, ne vrhunski, nego sa dobrin odnosom kvalitet cijena. I još najbolje u ciloj priči, T39 se pokaza ka iznimno robustan aparat i izdrža je sve napore pomoračkog načina života, pa je i dandanas ispravan i posluži ka ZAMJENA kad neki od naši mobiteli ide na servisiranje ...
Nokia 3510 je također pobolijevala od mobitelskih staračkih bolesti, ali puno ranije nego npr. 7110, šta je još jedan prilog za tvrdnju o tome da su mobiteli još onda, a pogotovo sada, postali potrošna roba, skoro pa za jednokratnu upotrebu blabla blabla blabla. Ne, @zuzayok, nisan se emocionalno veza za nijedan mobitel, samo kroz njiovu nabavku i izbor pokusavan pokazat minjanje načina razmišljanja i na kraju i okruženja (neoženjen - oženjen - roditelj)
Sa ovin san mobitelon dočeka i Zakonitu ... i selidbu, podstanarstvo i ostale blagodati bračnog života i drukčijeg načina razmišljanja, misleći naravno na prioritete. Sad mi je bija bitan mobitel koji radi. Jedini uvjeti su bili da je Nokia i da nije skup. Kako je došlo vrime za zamjenu, u to vrime je Best Buy bila moja prva piturana (obojana, za sjevernjake) Nokia ...

 photo nokia 6610_zps8tb1cwje.jpg
Nokia 6610

... iako teška srca, jer onda više nije bilo dobrih monokromatskih aparata. Jer i dan danas, a pogotovo kod ondašnjih jeftinjaka, nisi baš moga bit siguran da ćeš vidit išta na ekranu po dnevnome svitlu. Ali ipak je bija napredak - ova Nokia je jemala priključak za standardni kabel, POP port, koji je vridija za sve novije Nokie, pa i moju današnju, i kojega je, naravno, Nokia prodavala za suvo zlato (orig, kabel cca 100 DEM, odnosno 360 kn) headbang blabla mad
Ciklus se, naravno, ubrzava geometrijskon progresijon. Nakon nekoga vrimena, naravno, vanka garancije, na 6610 mi je riknija ekran, Mobitel radi, sve radi, jema tona, nima slike! Nakon odlaska na servis, i konzultacije sa meštrima tipa "koliko bi doša popravak" doša san do zaključka da je pametnije kupit novega.
I eto, došla je na red i šestica, odnosno moj šesti aparat ...

 photo nokia 6030_zpszlxathmu.jpg
Nokia 6030

... di san opet pa na Nokia-baketinu i vidija da jema priključak, i parija mi je USB. Aleluja, mislin ja, napokon je i Nokina počela poštovat standard! ... je, kako da nije, je USB, ali niki ebete, nigdi nač takvi kabel, i na kraju je ispalo da je to ka niki servisni priključak. Idemo dalje, jedina veza Nokie sa vanjskin sviton, bar ča se žice tiče, ostaje i dalje famozni POP-port, srića da ga već jeman i da se i to nisu sitili prominit. 6030 me je odveja i na onu najpoželjniju stolicu u Hrvata, na onu nasuprot Tarika ... zadnja emisija u 2005. godini i prva u 2006. godini. Onda san već kaživa Tariku Vinkinu sliku, jema bit da mi je donila sriću pjeva pjeva
Bilo je kako je bilo, peška san 32000 kn, red je bilo da se malo i počastin. Mislin, sa novin mobitelon. Zakonita je dobila 6030, bija je star tek par miseci, deboto novi, još pod garancijon, jer je i njezin stari mobilni aparatić već bija zrijal za penziju.
A ja san se istlačija dokle san naša mobitel po novoj specifikaciji. Neću fotoaparat. Jeman digitalca kojega uvik, ka i mobitel, vučen sa sebon, a i dandanas najgori idiot-digitalac radi bolje slike vengo Nokia N96 ili koji još jači, ako ga jema. Ne moreš protiv mehanike i gotovo. Dobru optiku se ne more stavit u naprstak, koliko jema mista u modernin mobitelima. Drugi uvjet je bija da jema Bluetooth. Rebnilo me je već jedan put za telefoniranje u vožnji, neće više no no no Treći, ili možda prvi uvjet je, naravno, da je Nokia ... i tako je doša slijedeći model ...

 photo nokia 6021_zps2cpa2gx4.jpg
Nokia 6021

... koji je u svome radnome vijeku doživija još jednu bitnu tranziciju: sa VIPa na TELE2!
Kako se množila količina brojki koje san pohranjiva, bilo ih je sve više koji nisu počinjali sa 091, pa bi me minut razgovora doša tri puta skuplje. Početni paket, broj, uplaćena tzv VRUĆA TARIFA, i bilo mi je jeftinije zvat VIP sa TELE2 nego sa VIPa!!!
Ali sad se pojavija nopvi problem, kako se meni množila količina brojki, tako se i moj stari 091 naša u mnogim aparatima. Pogotovo kod Zakonite, koja je tvrdoglavo odbijala prominit broj, pa bi bilo kakvo škartavanje 091 broja bilo više u korist vlastite štete, jer smo odoje na, da prostite, istin jaslama ... O zemljo profundaj se! Krug se pomalo zatvara!
Ja, koji san tako mrzija mobitele, sad moran šetat okolo sa DVA PRIMJERKA. Ajde, malo mi je olakšalo situaciju kad san dobija reinkarniranu staru 7110, kojega mi je barba iz Rijeke poklonija jer je on dobija manji, ljepši i pametniji model bang
Idila je trajala skoro godinu dan ... a onda je i njegova, sada moja druga stara Nokia 7110, počela trokirat. Nakon par čišćenja i učestale pojave ničin izazvanog gašenja aparata sa punon baterijon, teška srca, po drugi put, mora san je penzionirat, ovi put, izgleda, za vike vikova. Amen!
Ča ću sad uzet, ka za drugi broj? E znan, blago meni, ja radin u Općini ... "#$%& neću sad beštimat ... ali san iskopa VIPov komplet sa Nokion 2610, bez broja (replacement - stari broj - taj sam!) i još ti doda 120 kn na račun u šest miseci. Tako da mi se od 150 kn koliko san da za makinju, vrati cili 120!

 photo nokia 2610_zpsfj4otqmj.jpg
Nokia 2610

Da čovik ne poviruje! Ne, nisan ga dobija mukte da i sad reklamiran, ali odma san, da prostite, pogleda prvi skuplji model, na isti način, lipi, preklopni, jema Bluetooth, kuva kafu, čuva dicu, puši, liže ... ali balun od sapunice je puka kad san skužija da je razlika između ta dva aparata jednaka Vinkinin postoliman. I krug se, polako, potla skoro devet godin, zatvorija. Opet jeman najjeftiniji mogući telefon ...
Zdravi mi i veseli bili mah dead wave
- 12:16 - Komentari (12) - Isprintaj - #

08.03.2008., subota

Sritan van osmi marča!

Svim ženama, majkama, bakama, djevojkama i onima koji se tako osjećaju, želim sretan međunarodni Dan žena, Majčin dan, Osmi marča. Osmi ožujka i kako su ga sve nazivali, sad, po svitlu, ili prije, u mraku ...
Bez obzira na sve političke konotacije, Dan žena je međunarodni praznik, i nije komunistički praznik, ka ča sugeriraju nečiji Geni Kameni, kojima ne valja ništa PRIJE, zato in je valjda dobro sve SADA ...
Pa kad malo bolje promislin, nisu ni lude bile one žene ča su uspile izborit osmi marča za svoj praznik ... taman užežin prolića, odavno su mendule (bademi, za sjevernjake) procvitale, diko su i trišnje izašle na frišku ariju, sve se budi cerek pupi na stablima već probijedu vanka, ča naravno vridi za moje bliže okruženje. Već iza Kozjaka je led, u Imotskome po metra sniga, a kako je u Purger Vakufu a.k.a. Bandićgradu, neću ni spominjat, to su njiova posla. Uostalon, blaga klima je ionako jedna od malobrojnih stvari ča se ne moredu dekreton pribacit u Metropolu.
Uostalon, a ča ću van poć govorit, neka slike same govoridu za sebe ... već san napisa da fotografirat ne znan ni blizu ka @ciovka (bez kvake na č) pa san se poslužija «mrižon svi mriža» i na www.flowerpictures.net izabra par sličic, po mome skromnome ukusu ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Živili i zdravi i veseli bili, a ja se gren psikički spremit za večerašnje gledanje onega ča samo još novinari sa bujnon mašton zovu «Majkom svih derbija», za neupućene, mislin na utakmicu Dinamo:Hajduk, večeras u osan i kvarat, koju ću milošću HTV-a, gledat večeras na televiziji u nekome zadimljenome kafiću.
mah mah mah

- 18:31 - Komentari (12) - Isprintaj - #

01.03.2008., subota

Činkve!

Nije ovo samo još jedan mali noćni post, ka prid niku noć kad mi se nije dalo spavat pa san se usta u gluvo doba noći i malo baulja bespućima interneta, dokle opet nisan natira san na okice. A nisan ni počeja igrat šije-šete u snu. I to još sam sa sebon zubo headbang Ovo je strogo namjenski.
Dunkve, uredno san sačeka Zakonitu dokle nije došla sa posla, opremija san je nanit i onda san se ja usta za pripremit ovo, ča i vi sad vidite. I jednu puno lipu srcoliku bombonjeru ča ne vidite cerek
Čestitku za petogodišnjicu braka!
Prva koliko-toliko okrugla godišnjica. Nadan se da će i bit još puno ... Kako je ono Oliver piva, iz ustiju Roka i Cicibele ... vrića suza, šaka smija ... ča je život vengo fantažija ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Da prostite, ne znan slikat, mislin na slikanje pinelon, ka @zuzayok, ne znan ni fotografirat ka @ciovka, a ne znan ni pisat urnebesno smišne igrokaze ka @kalumela, ja van znan samo odabrat slike koje je, u ovome slučaju, slikava Foto Marko iz Kaštel Staroga. Eto, prova san van izboron slik od nazad pet godin, prikazat kako je bilo ... prova san napravit najboje ča mogu, i uvik ću nastojat bit takvi. Dat najviše ča mogu ... ne moran bit najboji na svitu, ali bar ću znat da san da sve od sebe ...
Živili vi meni i zdravi bili! mah mah
- 01:14 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.