umorno_oko

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

18.01.2008., petak

Još malo, malo ...

Je, znan, obeća san da ću napisat kako se radi "Mašogadur" ... je, jema san najbolju namjeru, ali virujte mi, štufalo me više, oči mi ispadaju od brojki i slovi ... zunzi mi u glavi, pa ću popodne lipo uzet Vinku i poć malo prošetat po emezetan i iperkopiman ... a di ću kad je ovakvo bljakavo vrime ...
A i oni moji iz uredništva su mi zapritili da ne smin objavit nijednu sliku prin vengo izađe "Mašogadur" iz tiska ... a kako su bili ozbiljni jučera na TV Dalmaciji, bolje in se ne zamirit headbang naročito Bujišu, koji je parija ka da pati od kronične opstipacije, za razlikuu od Željka i Đeme koji su se komodali ka da su se rodili otamo. A ča ćeš, koga kamera ljubi, a koga ne ljubi, a ko smo mi da gremo protiv prirode ...
Da van ne ispadnen skroz dužan, naintra san na zanimljive slike na našemu Mašogradskome portalu, sa krnjevali iz osandeseti godin prošloga stolića ...
I red je da odamo priznanje judima koji su ovo vukli i izvukli pri nas, evo biće više od dvadeset i pet godin.
Kako mi baš sad na Radio Dalmaciji uši miluje rapavi glas od Tome Bebića, da počmemo sa njin ...

Image Hosted by ImageShack.us


... Tome više, nažalost, nima, ali su zato drugi muzičari sa slike itekako aktivni, sa di kojin kilon manje oli više, to će @nenadbego najbolje pripoznat, on je dovoljno star i dovoljno muzičar da se sića svi sa ove slike ...
Kakva su onda doba bila, početak osandeseti godin, kad su krnjevalske svečanosti trajale po nedilju dan, i kad je sve ča zna pivat, svirat i glumit iz bliže okolice prošlo ispod našega legendarnoga Topa na Glavici ...
Od klape Trogir, sa Vinkon Cocon koji je onda bija nevjerojatno elegantan da san ga jedva pripozna ...

Image Hosted by ImageShack.us


... pa priko Jakše Fiamenga i legendarnoga Momčila Popadića, nažalost pokojnoga ...

Image Hosted by ImageShack.us


... do ondašnji legendi našega glumišta, ka ča je Špiro Guberina, Strikan iz Veloga Mista, ovi drugi nije kako mi se pari Vanča Kljaković, vengo Vasja Kovačić (fala @brode na ispravci ...). Čaše, fala Bogu, nikad nisu smile ostat prazne ...

Image Hosted by ImageShack.us


... sa čin bi se složile i naše domaće snage, jaki igrači. Peća, Marijan i Pipe i onda su mogli odigrat dvi utakmice sa produžecima u komadu, ka i sad ... koji su to dribleri ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a evo i još jedan dokaz da kad se jedan put uvatiš maškar, onda te to ne molaje ... od ove trojice doli dva su još s nan u krnjevalskoj udrugi, skupa sa ženan i dicon, a ni treći nije daleko odmaka ... dobar prosjek, dvotrećinska većina, mogli bi i Ustav izglasat ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a vjerovatno bi sa nama u povorci bila i ova tri asa, da su još među živima, Toma Bebić, Anton Kolač i Toma Cole, pokoj in duši ...

Image Hosted by ImageShack.us


Maškaralo se onda sve ča je moglo odit na noge ...

Image Hosted by ImageShack.us
Dica sa ove slike vodu danas svoju dicu u vrtić ... skupa sa mojon Vinkon

... konjskon zapregon, da ne rečen sa starin dalmatinskin karon ...

Image Hosted by ImageShack.us


... oli sa auton, ka ća je ovi fićo ča je, zahvaljujući mašti @iskrenoga i njegovoga brata, pritvoren u tenk za borbu kontra prašine ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a sve je to sačuva za današnja pokoljenja naš @acivi, Pazite, to je bila 1980. godina, kad videa baš i nije bilo na svakomen kantunu ...

Image Hosted by ImageShack.us


... a moran priznat da san i ja onda učestvova, doduše malo, glumija san jedan od oni nepomični ča su držali baklje cerek ali nisan moga nać nijednu sliku da van to potkrijepin. Ionako me ne bi pripoznali, jerbo san bija deboto upolak lakši nego sad ...
Evo, nadan se da ste od gušta pročitali ovi mali vremeplov kroz sućuračke krnjevale, a ja gren sad malo učinit đir sa Vinkon.
Dovidova! mah mah mah
- 15:20 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.