umorno_oko

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

13.01.2008., nedjelja

Još po miseca do maškara ...

Lagano odmaranje u nedilju ujutro ... ništa mi se baš posebno ne da radit, pa mi je palo na pamet da bi napokon moga spojit oni grafički tablet ča ga je još sv. Nikola donija, a on leži u kašeti sa strane i nikako da uvatin ne vrimena nego volje da ga instaliran.
Gledan kašeticu, pa gledan Vinku, i uvatin se posla. Naravno, bilo je gotovo za tren oka, i Vinka kad je zasela da će crtat, ka da se je prilipcima uvatila za katrigu i za stol. Bilo je i plača dokle san je maka da gremo na obid u babe u Kaštila ... jedva.

Image Hosted by ImageShack.us


Ni popodne mi se nije ništa dalo ... svratija san do vatrogasnoga doma, mrtva sezona, požari nima, di koji kontejner dokle su bile petarde u điru ... i odma se ekipi svašta mota po glavi, pa dolazu do izražaja i umjetničke ambicije, ali to ipak više baca na impresionizam, nego na hiperrealizam ala Mihanović. Uostalon, pogledajte i sami ča san uspija ugrabit sa oglasne table, I pobignit da me autor ne uvati ... party cerek smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ali isto mi je ovu nedilju začinila hokejaška završnica dvoranskoga prvenstva Hrvatske u malo me balunu ...

... ili kako su puno pametniji od mene rekli, lako je znat pobjeđivat, triba znat i izgubit ...
Dovidova, nastavak slijedi, sa opisom uređivanja lista od maškara, našega «Mašogadura» ...
Nastavlja se ...
- 20:31 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.