umorno_oko

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

15.05.2007., utorak

2. susret vatrogasaca blogera

Eto, doša je i ta Sveta Nedilja, nima veze ča je pala u subotu, mi smo se, ka i uvik, postarali da se to produži kiss ... koliko triba.
Nikako da krenemo, ali ovi put ja nisan bija kriv, iako mi zli jezici govoru da ću i na svoj sprovod okasnit ...

Image Hosted by ImageShack.us

... biznismeni nisu još razdilili radnicima sve zadatke pa se glede nji nismo mogli uputit ... nisan bija odaaaaaaavno negdi sa vatrogascima, onako neslužbeno, bez posebnoga zaduženja, još od 1999. od dičje olimpijade u Francuskoj. Neki su nas se jedva dočekali rješit, bar ovako na dva dana u domu bez nas, blago njima ...

Image Hosted by ImageShack.us

Ne triban van ni govorit koliko san i ja čeka da napokon proćakulan malo uživo sa blogerima sa kojima se redovito čitan blabla samo ovako na playback ... lipo je počelo, odma su mi dan ulipšale vjetrenjače kod Šibenika. cerek Gospe moja, ka da smo u Holandiji, samo ča ove nisu bataste i debele ka one na starin Nizozemskin pejzažima i na slikan stari meštri od pinela, ove su više malo moderne i anorexične ka ove moderne manekenke ...

Image Hosted by ImageShack.us

Moje pohvale šoferu, jerbo san, prema @iskrenome, tri dila puta prispava, to ka oću reč da se šofer nije razluda za volanon ... Uostalon, ne zovu me zaludu Umorno Oko ... izbacili su me iz kombija u Staro Čiće ...

Image Hosted by ImageShack.us

... di nan se ukaza prvi kvarat @vatreni kacig iz dijaspore, i na njegovo inzistiranje smo ga slikali kraj table od mista, da, kako je reka, «ne bucamo tvrdo i meko č». Ne moreš protiv prirode, znan da mu je mater učiteljica, ali nije mi ni ova tabla baš garant pravopisa ako je radija isti oni ča je napisa i našu tablu Kaštel SuČurac ...
Tu smo malo svratili, povirit kako Staročićanke vježbaju i treniradu za predstojeći Kup u Makarskoj krajen ovega miseca ...

Image Hosted by ImageShack.us

... @iskreni je iskoristija momenat za razdilit materijale od Kupa sv. Florijana u K. Sućurcu, barenko za neposredne učesnike ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a i @pero je kontrolira je li doli sve pod kontrolon kad njega nima ...

Image Hosted by ImageShack.us

... tako da smo se lipo uvečer dogegali do vatrogasnoga doma u Mraclinu, di smo tribali prispavat da ujutro mirni i odmorni gremo u Sv. Nedilju.

Image Hosted by ImageShack.us

... u prvi momenat smo se pripali da nima nikoga, ali su se onda pojavili juniori sa kacigan i opasačima, vježbe, vježbe, između radova u polju ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a cilo nas je to vrime na oku drža pas, kojega je jedino @lajona smila dirat, na sve druge bi počeja kezit zube kad bi se približija ...

Image Hosted by ImageShack.us

... kasnije je, kad je vidija da od nas nima opasnosti, molava i nas druge da ga diramo, ali je najviše vrimena ipak bija kraj nje ...
Pomalo smo se smistili, kupili baterije da ne nestane, odredili di će ko spavat i malo prigledavali inventar domaćinove sale trofeja ...

Image Hosted by ImageShack.us

... pa smo na inzistiranje domaćina Kreše, predsjednika DVD Mraclin ...

Image Hosted by ImageShack.us

... polako odjahali u zalazak sunca, na večeru. Restoran Grof ...

Image Hosted by ImageShack.us

Ajme!
Ne ajme ne valja, taman posla, nego ajme, ko će ovo sve izist. headbang headbang Eto, ko me zna i uživo pogotovo, kad van ja tvrdin da je bilo TOLIKO dobre spize i da mi je bilo MUKA ča ja više ne mogu jist, onda znate ča to znači njami njamipuknucu party ....
Ovako je izgledala jedna od portadi nakon ča smo je poharali ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a kad je došla sljedeća, proglasili smo djelomičnu kapitulaciju ...
O ambijentu da i ne pričan, živa muzika i brzi konobari se podrazumijevaju, zna san da će dobro svirat čin je basista čistija i štima gitaru dobri kvarat od ure ... jedino su me malo počele vatat gricule kad je uzeja harmoniku burninmad u ruke, ali nisu pretjerivali .... satralo nas je, tako da nas nije posli tribalo cuncukat da zaspemo ...

Image Hosted by ImageShack.us

... tribalo se u subotu ujutro uputit na ono radi čega smo i došli, 2. sastanak blogeri vatrogasac u Sv. Nedelji, di su nas dočekali vridni domaćini @Čižma i @Rangeri, obadva ...

Image Hosted by ImageShack.us

... u svome malome i lipo uređenome vatrogasnome domu koji se stisnija između groblja i crkve ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i neću van ovi put kazat najmodernije vatrogasne jedinice, nego evo slike staroga TAM-a, koji u nas malo stariji budi sjećanja na prve požare po Kozjaku, a prema izjavi domaćina, sazrija je za penziju i uskoro bi ga tribalo zaminit novo vozilo. Ionako je stariji nego dobar dil blogeri koji su došli na sastanak ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a osin toga, dom je pun zanimljivi detalji, ka ča je ova karikatura, ne znan koga bi domaćinima tribala predstavljat, ali ja se nikako ne mogu odlučit na koga me više podsjeća, mislin na naše domaće veterane, na Juru ili na Matu. Prezime in znate :-)

Image Hosted by ImageShack.us

... susret je počeja, i sve je prošlo u najboljemu redu, za ča su se pobrigali, među ostalima, i ove dvi legende blogersko-vatrogasne provenijencije ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i da ne bi zli jezici promislili da su na Susretu bili samo stari, olinjali blogeri, ka ča san i sam, evo van dokaza da je bilo i puno lipšega svita ...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

... a situacija se malo zagrijala, skoro pa u natjecateljskon smislu, kad je g. Lacković, u ime firme «Florijan» objavio da će njegova firma pokloniti digitalni fotoaparat ili LCD monitor «najplodnijem» adminu koji na vatrogasnom portalu objavi najviše postova, jedini uvjet da je mlađi od 25 godina ... efekat se već vidi na portalu, a ovo su direktni krivci i natjecatelji, gospodične i gospoda mladi blogeri. Samo naprid ...

Image Hosted by ImageShack.us

.... i nakon ča smo odradili «službeni» dil skupa, uputili smo se malo u inspekciju Svete Nedilje ... di smo našli i zanimljivi kafići ....

Image Hosted by ImageShack.us

... a i nas su našli, drugi kvarat @vatreni kacig u dijaspori. Treći kvarat je ipak bija malo dalje, u Krapini, pa ćemo Marinu pisat opravdani izostanak ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a mi Vas još jedan put svi skupa pozdravljamo uz:
«Doviđenja na 3. susretu blogera vatrogasaca!»

Image Hosted by ImageShack.us

mah mah mah

P.S. Skoro da san zaboravija: Najbolja strojarica među blogerima je dobila novu sitku...

Image Hosted by ImageShack.us

... koja će jon sigurno bolje koristit vengo da leži NEGDI u skladištu i skuplja prašinu.
Thank you, Ilija, wherever you are ... Ja toliko! Po stoipedeseti put! wavethumbup
I skoro san se zaboravija zafalit maloj @lajoni, za one slike ča nisan sam učinija ...

mah njami party
- 15:41 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.