umorno_oko

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

06.01.2007., subota

Skupština ...

Sprema se skupština ... vatrogasna ... DVD "Mladost", ali nikad, evo u ovi 35 godin, nije bilo ovako, nikad se OVAKO nije dililo na NAŠE i NJIOVE.
Ča se mene tiče, odma dobijen varičele na to mećanje u škafetine ... svoje mišljenje znan, izrazija san ga na glasanju na prvoj skupštini, koje je bilo TAJNO, pa nema razloga da to sad javno iznosin. Sta san na balun, promislija san, pokuša san saslušat obadvi strane. Kažen pokuša. Nešto san i uspija saznat. Dovoljno da vidin da ko "pobijedija" da pobijedija u ovome, mora nastavit živit sa "onin drugin". Bože me prosti, evo vatan sam sebe ka da smo se vrnili u '91.
Zato apeliran pa pametne, ne "pametnjakoviće" nego pametne, da stanu i oni malo na balun. Ne more se svak nosit sa porazon, a ni sa pobjedon. Isto tako, neka svako zapamti, da nije ni "raja" blesava. Svi smo mi na skupštini završili niku školu, ko više ko manje, i dovoljno se dugo znamo da ne moremo jedni drugima "prodavat pamet".

Image Hosted by ImageShack.us

Nemojmo da nas, ka ove na sliki, zaboli glava večeras kad budemo odili odozgar ... Odigrajmo jednu mirnu utakmicu, na rezultat, tako da niko ne završi u gipsu. Driblajmo malo, nemojmo na svaku ulećat sa "klizećin". Rečete vi da ne zna svak ni driblat ... e, onda neka vrati balun onome ko zna. Svak more slomit nogu, a malo nji dodat balun "na trepavicu". I opet ću citirat TBF: "Nikad više igrača ka ča je bija Baka ...". I ne zaboravimo, važnije je društvo i od mene, i od JEDNI i od DRUGI.
Evo pa povirite sami na ova dva linka JEDNI i DRUGI
I dosta za danas ... meni je dan lipo započeja, prošeta san se sa Vinkon pa smo se vozili po vrtuljku, ali o tome sutra ... živili, i nemojte ludat!
Barenko nemojte da izvješće sa skupštine dospije sa 13 na koju stranicu dalje, di je kronika 92.
- 17:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.