umorno_oko

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

31.12.2006., nedjelja

Sritna van najnovija godina ...

Evo nji dvi, kako me kontroliradu ča pišen za, najvirovatnije, zanji ovogodišnji post ... svako malo mi Vinka unese nos u ekran i pita di su slike ... Jedva san i uspija uvatit obadvi u istoj sliki, da miruju barenko deset sekundi ...

Image Hosted by ImageShack.us

Reka bi čovik svake godine opet isto, iznova ... ali ova protekla godina mi je stvarno posebna. I po lipome i po grubome ... počela mi je lipo, malo san pročakula sa Tarikon Filipovićen, je da je kratko trajalo, ali nije ni to bilo loše. Laga bi kad bi reka da ne bi još rolleyes ipak smo svi mi od krvi i mesa, ali na putu su se ispričile CRVENA i PLAVA mukača, i ni se moglo dalje ... I tek san onda vidija koliko svita pročita ovo ča napišen, i tek san onda ustvari svatija ča je BLOG i koliko to vridi. Upozna san puno zanimljivoga svita, neke čak i osobno, i akobogda da tako bude i dalje.
Prova san ponovit gradivo i ove godine, Nije Tarik Filipović, vengo Danijela Trbović, nije «Milijunaš» vengo «Najslabija karika», a rezultat ćete vidit u ponediljak, osmi prvoga, pozapodne oko šest uri, ne znan točno kad se emitira. A ča je bilo? Ne smin reč naughty smijeh lud

Image Hosted by ImageShack.us

A po grubome ... najteže mi je bilo ona tri puta kad je Vinkica morala u bolnicu. headbang headbang headbang Pogotovo treći put, sad njanci nazad misec dan. Ono grozno iskustvo kad mi se na rukan trese od četrdeset fibre koju ne mogu nikako skalat, to sigurno neću zaboravit dokle san živ. nono Napraviš sve ča je u tvojon moći, a fibra i dalje reste ... priostalo mi je samo molit Boga. I pala je fibra ... valjda je i to pomoglo. Mea Culpa!
Idemo dalje!

Image Hosted by ImageShack.us

Samo malo manje grubo mi je «legla» čestitka od gazde. A zašto ovo magare? Zato jer nisan moga nać sliku grlice, jerbo san ispa naivan ka grlica. A mogu reč i da san ispa pravi pravcati TOVAR u ovoj priči. Virova san toj individui, jer ga teško mogu nazvat čovikon!, naime, ko nije svatija, podstanar san ... Dunkve, proda je stan, iako se u osmi misec, kad smo prigovarali o stanu, kleja da «on jema dvoje dice i da mu ne pada napamet prodat stan». Citat završen. Tako da je on stan proda, i ja moran iselit do prvi vejače.
Ali, barenko večeras, pivaću ka i TBF, ništa mi neće ovi dan pokvarit ... pucaće šampanje ...

Image Hosted by ImageShack.us

i gledaćemo vatromet u Splitu. Ako ne ništa, barenko smo na četvrtome katu, pa će se malo bolje vidit ...

Image Hosted by ImageShack.us

Gledat ćemo, i poželit želju ... Ne znan ča će poželit nji dvi, ali ja ću poželit da lipo jemamo SVOJU kuću, sa OVAKVIN kaminon, i da ovo dite na slici bude moja Vinka ča će na idući Božić gledat kroz fumar kad će doć Dida Mraz/Mali Isus/Sveti Nikola/Sveta Luce (valjda nisan kojega sveca zaboravija nut).

Image Hosted by ImageShack.us

Eto, ja san olakša dušu. Još samo da Van svima poželin da van se ostvaru sve želje u nastupajućoj godini. I da dodan jednu svoju želju ... Svima ... želin ZDRAVLJA pa onda sve ostalo. Adio do dogodine ...mahmah
- 10:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.