umorno_oko

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

28.10.2006., subota

Kof, kof, i malo domaćega, neprskanoga grozja ...

Image Hosted by ImageShack.us
Mora san se javit, već me je iznapadalo da oli san vazeja godišnji, a judi moji, ča ću van poć govorit, nije mi bilo ništa padalo na pamet za pisat, a i ono ča bi mi padalo napamet nije za pisat rolleyes tako da van je rezultat isti ... Ča to nije za pisat?E, oli van triba crtat ... Evo, kad san u subotu moga barenko malo duže spavat, mora san se ustat. burninmad A bilo bi boje da nisan headbang Ne znate ča me probudilo? Vinka. I njezin kašalj ... Nikako ga se deliberat! Fala Bogu, to su gušti iz vrtliča ... ako se dite i oporavi, infeta se od drugega. Kad je doveden ujutro, još onako sa očiman na po kopja, uvik čujen kako barenko dvoje, troje dice kašju. I onda se dodaju ka na štafetu. Projde, pa se opet uvati, pa opet. A nan roditejima ostaje samo umirat o straja. Ka lipo mi je slušat kako kašje. Molin Boga da nju pusti a mene uvati, ali očito me Oni Gori nije dobro razumija ... ni to ne pomaže. Peškali smo i Zakonita i ja niku priladu sa kašjanjen, ma Vinku još ne molaje mad
Evo, jedva čekan da malo izajde sunce, barenko na zrak da je izveden ... Srića i Bog da nima fibre, a i da je lipo vrime, posli oni nikoliko dan bljuzgave južine nut Gledan kroz ponistru, more je ka uje ... nigdi daška vitra ... da barenko oće malo potrajat ovako.
Tija ne tija, naučija san sve službene i narodne likove protiv kašja ... te islandski lišaj ... te prospan ... te sirup od kaduje, ča ga moj pape zna skuvat ... svaki put mu ispadne boji vengo iz butige, ali ovi put mu se omaklo, malo je ka zagorija, mislin sirup, ali isto pomaže. Čekan svaki momenat da se Njezino Veličanstvo probudi, pa da dobije svoju porciju bibiti. Bilo bi boje da zobje malo grozja, ka na slici, ali ča se tu more, kad ga višje nima na trsima, ... a ove ča jema kupit u butigu paru ka da jiš plastične balunčiće.
Always looking on bright side of life ... ne, judi, nisan rebambija lud, vengo uvik, kad mi je puna kapa, sitin se onega filma od ludi Ingleži (Brajanov život - Monty Python), a dotični tekst je piva, da prostite, Isukrst, kad je već visija na križu (je li tako, @carla). Bože mi oprosti, koje i meni pidaije padadu na pamet lud
Evo je, Njezino Veličanstvo Princeza od Mašograda se probudila. Dobre je voje, i odma je istresla igračke. Čekaj, najpri ljekove popit ... Moran odit ča, sad jeman pametnija smijeh posla ... triba slagat kocke mah
- 07:30 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.