umorno_oko

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

17.10.2006., utorak

Demonštrancjun!

Eto, da san i ja doživija da ova naša božeprosti Novina, objavi na naslovnici ništo ča i mirita (zaslužuje, op. a.) prvu stranu. Koja Novina? Neću jon njanci ime spominjat jerbo se, okad je prominila gazdu, skroz prokurbala ... Dunkve, nije ovod besida o novini ... Znate ča mi je prvo palo napamet kad san vidija naslov? Ne moreš se Smoje nikako deliberat (oslobodit, op. a.) ... Početak jedne od epizod Maloga Mista, kad je Pošćer, koji je sve vridno bilužija, pita Roka, kroz ponistru, sa koliko se slovi "N" piše demonštrancjun? Mogu mislit kako je bilo jučer zanimjivo na Rivi, letile su i ograde u more ... dobro je sve dokle ne uvalu u more i kojega majmuna, ali ne onega iz one rigotine od reklame na našoj Katedrali Hrvatskog Duha. I opet mi pokojni Smoje pa na pamet, ovi put iz justiju Njegove Svitlosti, da "kaki je ovo grad, sve bi tribalo prolit petrojen i užgat". Oho, posta san i destruktivan! Još bi, kako je sve krenilo, i ja moga u kroniku 92 dospit. Mislin da se pokojni Miljenko sad slako smije dokle u kojoj nebeskoj oštariji (gostionici, op. a.), uz srdele i botiju (bocu, op. a.) crnoga vina, gleda ča šimje (majmuni, op. a.) činidu sa njegovin gradon i kažije Svetome Petru iz kojega se kažina (bordela, javne kuće, op. a.) na vrime izvuka ...
Sića li se ko od Vas kako je parila (izgledala, op.a.) Riva pri vengo su je, bidnu, osandeset i nike godine, barbari ASFALTIRALI! Je, ali to su napravili ONI, ča su ionako za sve krivi, ča su nas ovod i doveli. Di su nas doveli? Da jedno s**nje gremo ispravit sa još većin! Sićan se onda, kad su jadnicu ASFALTIRALI, da je niko, ne mogu se sitit ko, napisa da je to ča su učinili deboto isto ka da su ARENU u Puli inkartali (ožbukali op. a) i piturali (obojali op.a.) u zeleno. Ko je to moga napisat? Ne znan, po motu bi moga bit i Smoje, a moga je to onda reć bilo ko normalan. More bit da je to onda reka i trenutačni Poteštat (gradonačelnik, op. a.) ovega napaćenoga grada. Mogla je to onda reć i teta Brankica, jema i ona utakmic u nogan ...
Image Hosted by ImageShack.us
Znan da će se svi relevantni čimbenici (je li se to tako reče?) umrit od straja od ovoga ča san ja napisa ... ali eto, mora san ovo napisat, jerbo oću sutra mojoj maloj Vinki pogledat u oči kad me bude pitala da zašto su upropastili najlipje šetalište u Splitu ... Je ćerce, pape je reka, ali ga niko nije sluša. Meni je savjest čista, a oni šporkačuni (nečisti ljudi, op. a.) neka se mislu! Bajamontuša? E, to je nika sasvin druga priča ...
- 09:12 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.