umorno_oko

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

08.10.2006., nedjelja

Veni, Vidi, ne Viči ...

Tako je to reka pokojni Toma Bebić. Fali još samo da nacrtan oni pet olimpijski obruči od bačve, pa da Huan Antonijo Vrdoljak reče da igre moredu počet, isukrstati, e! Evo da i ja dan moj skromni prilog tome itanju sa digitalcima, te mega ovako, te kilo onako ... Da van odma rečen, zadojen san. oli zli jezici bi rekli zatrovan headbang, tehnikon od ditinjstva, i uvik mi je bilo draže jemat "bržega" i "jačega" ... ali sa godinan počinjen više igrat na duge balune ka Asanović, a manje šprintat ka Zlatko Vujović. Još da naučin baratat lakton, di bi mi bija kraj thumbup blabla
Moje slike ovod su mahom plod slučaja, u pravo vrime na pravo misto, jer, ponavljan, umjetnik nisan, a i tek san nedavno dobija makinjetu ča more malo više od dva na nogu učinit ... uostalon, većina ovi slik je snimjena sa staron Kodakovon raminon od dva megapixela, 2003. godište, brez zuma. Ali ka ča me je davno moj prijatej Đuro iz Siska naučija, moraš znat mogućnosti aparata i slike ispadnu kako Bog zapovida.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Podmladak Al Qaide, Maškare u Kambelovcu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... gren malo na zrak ... plaža u Maslinici, otok Šolta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Nije baš najlipša plaža na svitu, ali je moja ... Gojača, K. Sućurac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... ko govori da se samo sa bengalkan može napravit ambijent ... Poljud, Split
Free Image Hosting at www.ImageShack.us... mama, kupi mi bager ... Grohote, otok Šolta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... sve piše ... vol. 1, Klis Megdan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... sve piše ... vol. 2, Kaštel Sućurac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... povratak prirodi ... maškare K.Sućurac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Bonaca na Svetu Luciju ... Mašograd
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... a skoro san mu mrižu razbuca ..., Krijal, otok Premuda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... ča se sve more učinit od sniga i priručnoga materijala ..., Split, na semaforu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... u šest uri ujutro poslin neprospavane noći, gledan ja njega, gleda on mene ...K. Sućurac
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... vjenčanje jednog bajkera ...K. SUćurac
... i šećer, ovi, tija san reć, Njezino Veličanstvo Vinka , na kraju ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... plač!, šmrc! ... vratite mi moju ogradicu ...K.Sućurac
... a i ovo san mora radi Vinke stavit. Zašto? Pitajte je kako se zovu ova dva labuda smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ... labudi u Solinu ...
Eto, ja san svoju reprezentaciju pokaza, pa vi pucajte ... valjda ću proć zeru boje vengo oni jadnici iz Andore večeras ... Dovidova!mah
P.S. A ovo je za one koji govoru da Sućurac nije ribarsko misto ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E, sad je stvarno dosta ... Zdravi i veseli bili!


- 01:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.