umorno_oko

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

06.09.2006., srijeda

Prvi dan sa novon ekipon!

Photobucket

Eto, ja mislin da je i Vinka jedva dočekala današnji dan. Lipo je mama sredila, obukla najlipšu robu, i napunila pun ruksak dodatne opreme, ka da je spremamo Bože oprosti, na frontu, a ne u vrtič, jaslice dapače. Neka, neka se nađe. blabla A ča ću ja sad poć Zakonitoj protivurječit. rofl Na kraju san ja nosija bagaje, jerbo bi Vinku privalilo na kosti da ga je stavila (ruksak) pa bi ostala sa nogan u zraku ka gaštapan kad se privrne. Nervoza? Ma kakvi. puknucu Šefica se veseli, plješće rukican, još kad je sa menon učinila đir okolo vrtića i vidila da jemaju ljuljačke u tobogan, samo ča nije sama poletila unutra. party
Eto, ulizli smo, a unutra koncert, "mamaaaaaaaaaa, tataaaaaaaaaaaa, plač, plač, šmrc, šmrc, oću doma, oću babi ....." Vinka to gleda i sve se smije. cool A meni se stegne oko srca. Gledan jesu li možda u kužini čistili kapulu, kad spremaju obid. Jerbo mi je suzu potiralo na oko. Nije. Nigdi kapule. Jema bit da mi se plače radi čega drugoga.
Prispili smo taman na marendu. Paštete i kruva. Nikad se tega doma nije okusila. Nije da nismo provavali. A sad teti Jasni ji iz ruke. A prvi put u životu je vidi. Garantiran!
Ništa mi više nije jasno. Iskipa san Vinkine bagaje u njezin ormarić, ona i dalje tamo sa ekipon melje paštetu, već pomalo i ćakula š njima, mislin na one ča ne revu za roditeljima. I vidi vraga, zvalo i je da se gredu vanka igrat. Asti, bilo je na brzinu "tata bog, evo ti 'ba' iden se ja vanka igrat". Potirala me je! headbang

Photobucket

Uf, ko je ono spominja šok prvoga dana? Je, ali je ispalo da je na kraju šokiralo mene.
I ča ću, iša san u auto, a sve mi suza na oko, nisan tija da me vakoga vidi. Tete su rekle da dojden za uru i po. Ostavija san in vizitku da me zove u slučaju potribe. Greška. smijeh Teta, kojoj san da vizitku, zamalo je pala niza skale kad je vidila. Vizitku. Dobro je, preživila je. Teta, mislin. Ipak je prvi dan, da malu ne stresne. A ča je mene stresnilo, koga briga :-(
Evo, pišen ovo, i jedva čekan da pođen po nju. Tek je tri kvarta od ure prošo da je tamo. Kad će više deset i po. mah

- 09:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.