umorno_oko

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

01.07.2006., subota

Kupanje, kupanje, kupanje ...

Triba se svakako okupat, makar i u kadi ... Došlo je i vrime kupanja ... ne samo u kadi. Na moju veliku žalost, nisan moga prisustvovat premijeri ... tako da niman nijednu sliku tega povijesnoga događanja, ali mogu virovat na rič mojoj rodici Jelici, ča čuva malu ... najpri nije tila ulist u more, a kasnije kad se cila ekipa uletila unuitra prskat i bacat, ušla je i ona. A kad je tribalo izać, nikako vanka ... Klasika naughty Vi mislite da pritjerujen, ali niste u pravu. Ovo je fala Bogu Vinki već treće lito. Prvo je lito jemala par miseci, pa ka eto nećemo je kupat jer je još sitna. Drugo lito, to ka lani, taman da ćemo je počet kupat, a onda se razbolila, pretrage simo, pretrage namo, i kad je to sve finilo, onda se vrime "usralo" pa se tako ni ja nisan lani okupa njanci jedan put. headbang Nadan se da ću ove godine ispravit. Evo, po ko zna koji put, gren na Šoltu, lipo je vrime, Zakonita sutra ne radi, pa ćemo skupit strica Mirka i odo lipo na Šoltu. Opet premijera. Još Vinka nije bila tamo, na pradidov otok. Eto, nadan se da ćemo i to sutra ispravit. I obećajen i koju sliku sa Šolte thumbup A ko zna, možda se malo i itnemo u more, makar sa trajekta. Nikad se ne zna zujo
- 15:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.