umorno_oko

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

13.03.2006., ponedjeljak

Neka se zna ko zna a ko ne zna!

Bila mama Kunkunka, gori, drugi red desno, treća ... Eto, i to se dogodilo. Baba Slobodna je priznala da je unuka bistrija od nje. Dobro, ne baš tako, ali je lipo čut :-) Dijalog je teka ovako:
Vinka: Baba, stavi kunkunku!
Baba: Ne znan, dušo ...
Vinka: Baba, mojin te ...
Baba: Ne znan dušo, znaš da bi ti baba stavila ..
Vinka: Bako, Vinka će ...
Baba: Ajde, kaži babi
Vinka: Digi me ... (do police di su CDi)
Baba: Je li ovako (i digne je)
Vinka je uzela PRAVI CD,
Vinka: Otoji baba (da joj otvori kutiju)
Mala je uzela CD, otvorila DVD/CD player, izvadila Teletabise iznutra
Vinka: Spremi, baba...
Onda je stavila CD unutra, zatvorila, upalila TV (da se cuje) i pritisla broj 7.
Glupo je i napominjat koja je onda pisma zasvirala ...
Eto ... i ja san osta brez texta ...
A baba Slobodna se još zlamenjije da kako mala zna stavit film oli pismu a ona ne zna. Odma san izletija iz kuće crven ka rak da ne počmen vikat i skalavat svece koliko san jon puti prova reć )babi Slobodni) da triba samo turnit kazetu u video pa gledat film, sve se samo namisti ... ali ništa. I onda bi počela ronzat da nima ča gledat "#$%& Titanik je doma skupija dva prsta prašine u dva miseca, mora san ga čoviku vratit od srama pošton da ga ne gledan, a ona ga nije bila vridna pogledat. A šta ćeš, da govoru na španjolski oli portugalski more bit da bi ga i pogledala, a ovako ... boje mi je mučat jerbo bi moga svašta reć :-) Dosta za večeras!

- 21:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.