umorno_oko

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

16.02.2006., četvrtak

Maške, Maškare i Mašopis!

Ko je reka da ne sličin na babu Vinku ... E, sad ćete se vi pitat a zašto ovakvi naslov? Radi rime ... ča ću poć spominjat Valentinovo kad mi se ne uklapa u koncepciju ... mislin glede rime ... A ako ćemo poć pravo i govorit, ovo i je misec od maškar i školskoga lista, našega Mašopisa, a maške su tot samo radi tradicije, jerbo se one, da prostite, natiraju sad priko cile godine i jebe se nji za narodne poslovice.
Eto, objasnija san van i naslov. Da se opravdan ča me nije bilo deboto misec dan. Čista linost. A ča ću se poć pravdat, najlakše je reć istinu. Nego se kasnije mislit ča si kome izlaga, pa se plašit da ne rečeš čako krivo. Šalin se ja, bilo je, fala bogu, puno posla, a da bi moga mislit na ovi blog koji mi, ipak, dođe samo ka rekreacija. Pinezi od Milijunaša su došli, dosta i je već i partilo (dugovi, dugovi...) a triba mislit i kako dalje. Da vas sad ne davin pričan ča mi žena i dalje ne radi, bila je zanji put na zamjeni cili pet dan, i radi tega izgubila misec dan naknade priko biroa ... eto, moraš se javit jerbo te drugi put neće zvat.
Maškare se bližu, barenko ove naše Sućuraške (25. vejače) i pripreme su pri kraju. List, naš "Mašogadur" je iša u štampu, nikima od Vas san ga već i posla na email, a ako koga još zanima, slobodno neka se javi, piza oko 2 Mb čistoga PDF-a. Ma mi se pari da to neće bit sve ... moga bi lako uletit i koji umetak tipa "breaking news" ... sad svi jemadu ništo za kazat, kad je list partija u tisak, a kad san pita jema li ko šta za u list, svi su mudro mučali ... A ovi put mi se pari da ćemo ić i malo dalje.
Ako se ekipa složi, počeli bi, barenko za početak, sa mashogadur.blog.hr i to vrlo skoro, odma posli maškar, a more bit i prije, ko zna ... bit ćete na vrime obaviješteni.
Mala, fala na pitanju, dobro, iako se guza i dalje ponaša priličmo tvrdoglavo. Poduzeli smo i nike korake u ton smislu, bili smo u likara specijaliste, pa je sad pod drugovačijin režimon, spize, dakako :-)
A ča se tiče onoga drugoga režima, morat ću špijat moju mater, tj Vinkinu babu, kako to ona postigne da mala, na moje oči, kad je gori, na uru uzme dekicu i uz "oću spavat" gre u sobu, a ja i Zakonita je ne moremo njanci za uru vrimena uspavat doma, ni u našoj ni u njezinoj posteji. Eto, dosta za ovi put ... sad gren spremat materijale za školski list. Pitajte me di je mala? Spava, u babe ... ako je ne mores pobijedit, pridruži in se :-)) U vrime od spavanja je odveden gori, ona ubije oko svoji par uri, Zakonita more ča napravit po kući, baba i dida sritni i svi veseli ... život ponekad more bit tako jednostavan ... samo se to ritko događa.
- 14:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.