umorno_oko

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

20.12.2004., ponedjeljak

Sitno!

Zašto sitno? Zato jerbo je još usitnilo do Božića, a još se da nać koji lipi dan za prošetat. Je da je ovo na slici slikano PROŠLE nedilje, ali bilo je i ove nedilje skoro isto, samo zericu ladnije. Evo san se mislija ne javjat više ove godine, ali me je zasvrbilo ... baš me je krenija ovi ritam od svaka tri dana čako napisat. Baš lipo guštan ovi Božić. Prvi put sa mojon malon prinčipešon ... kapu na glavu, šjalpu oko vrata i ajde šetaj ... da mi nije nje uvatija bi još barenko desetak kili. Pa neka mi ko reče da dite ne priporodi čovika, kako kod okreneš! I još je jedan razlog zašto san stavija ovu sliku, na onoj prošloj su se niki pripoznali pa su me napali ... judi moji, ča se jidite, tovar je vridna i strpljiva beštija, i ako vas ko nazove tovaron, more bit da van je tija dat kompliment, a vi ga niste svatili. Zato da ne bude zabune, ovi put gre mrtva priroda. Je da vrime nije baš primjereno ovome dobu godine, ali, ča ću van ja kad kod nas nima magle da je moreš rizat nožen pa ujutro kad se digneš ne znaš je li svanilo pa se tribaš ustat oli te samo toka poć pišat pa da se opet vratiš u posteju ka naši dragi mišćani iz dijaspore u metropoli ča svratu ovod samo priko lita ... ovod ti se more samo dogodit da u nediju ujutro dojdeš kasno na rivu pa da ti dežurni penzići zauzmu sve šentade za sidit. Stojte mi dobro i nemojte se priždrit za blagdane!
- 08:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.