umorno_oko

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

17.12.2004., petak

Bljuzga!

A kako cu ce drukčije osjećat vengo ka ovi na slici. Baš smo se svi naguštali ove dane šetnje po suncu, a posebno Vinka. Ko je ono spomenija raj na Zemlji? Je da je bilo malo zubato, ali ništa ča dobra jaketica i malo kape i šala ne bi moglo sredit, tako da bi Vinki virili samo nos i rumeni obraščići vanka. Neka šeta, jema vrimena za cilu zimu gnjijat po kući. Ionako već za ovi vikend zovu lipše vrime. Blagdani su blizu, osjeća se na svakome kantunu, ali mi je ništo utiho! Pri bi već odavno od početka dvanaestoga miseca rebunbavalo od detonacij, a sad: NIŠTA, MALO! Jema bit da nije gušt itat petarde okad se moredu NA BILO kupit u butigu. Prije je veći gušt bija kupi i bacat kad je bilo zabranjeno. Isto ka i Ustani Bane! Niko ga više ne piva sad kad se smi. Više nije evergrin. Neka našega Bana, nima veze ča je sad okrenija sablju doli put nas, namisto put Mađarske, ko nan je kriv kad se ne razumimo u Visoku Pulitiku. Zato smo mi njemu put gori okrenili Šipak. U Marmontovoj. Pa neka se Ban misli ča je pisac tija reč! Ako se ne čujemo/vidimo do Božića i Nove Godine, sritno i berićetno svima želi vaš Otac Četrdesetogodišnjak.
- 10:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.