**UMIROVLJENICI..sta sada?

14.09.2005., srijeda

Dokumenti nastavak.....


Eto vec imamo neki start!

Ja sam sa suprugom napravio/zadnju zelju/Will, oko 1975….1985 na putu po noci prema Adelaidu 400km, netko je zaspao za volanom i presao na nasu stranu srecom ja sam trubio i upozoravao sa svjetlom i povukao se koliko sam mogao na polovicu autoputa, tako da smo samo bili lupljeni po stranici i odbijeno vanjsko ogledalo.

Vozac nije stao, okrenuo sam se tjerao sam ga, dok nije stao ….danas to nebi napravio/bojao bi se da me ne bi ubio/…on je kazao da bi prijavi 300 km prvom prilikom …da li bi mu vi vjerovali?

Njegovo prezime je bilo LORD…tako da kazem da sam sreo svoga mekera, ja sam prijavio , nikada nitki nije nista pitao dobio sam sve sredjeno ,gospodin je bio "glavonja "drzavni sluzbenik.

I onda sam se pitao sta bi bilo?....da smo poginuli ili jedan poginuo a drugi ostao u Comi?
Zelja koju smo napravili 1975 ne bi bila dovoljno dobra za ono vrijeme, jedan sin je bio ozenjen a drugi samo 11 godina star…sta bi bilo sa njime ?
Zadnja zelja /Will!

Moja prva zadnja zelja 1975, je bila po zelji supruge napravljena kao slijedece:ako ona umre pola ostaje meni ,a pola djele djeca.Ja nisam sa time bio zadovoljan ali sam napravio kako je zeljela.

1985 poslike nesrece smo govorili i ja sam joj malo vise prikazao sta je mislim, i kakova je financijska situacija sa zajmom na kucu i drugih stvari.
Da ja vjerujem da jedan suprug ostavlja drugome , a drugi da prema situaciji ostavlja /ako ima sta???? djeci.
Pitao sam je kako bi se osjecala da ja umrem i ostaju dugovi ,pola dobe djeca ….pa je traze da proda kucu i traze je da izadje van, da mogu dobiti novac?
Pocelo joj je biti jasnije…sta bi se moglo dogoditi.

Odonda smo par puta mjenjali zelju, ali samo radi unuka koji su se rodili , osnova je ostala ista.
Jedino licno supruga zeli ostaviti svoj nakit /govorimo o oko $10K…najmladjoj unuci.
Isto ja svoju zlatninu sam slikao i podjelio izmedju dva sina.Isto kolekciju knjiga nasljedjuje najstariji sin , jer tako je bilo generacijama, i mladjiji nije toliko zainteresiran u proslost.

Ovo je moja situacija i ni u kojem slucaju ne odgovara za nekoga koji ima malu djecu , i jos je mladjijih godina.U danasnje vrijeme rastave su veoma ceste i partneri trebaju obadva da su zasticeni isto kao I djeca.

Jedan dio zivota koji sam prosao i ne bi zelio biti u nicijoj situaciji kada se rastavlja, jer imam iskustvo sa mojim sinom /42/ koji je bio 10 godina ozenjen i rastao se /ima troje dijece/ , nije bilo nevjere ili nesto slicno nego vise nisu mogli zajedno zivjeti /sin je zelio dvoje djece /ona je imala troje, bez njegove zelje.

Sa ovim bi zavrsio dio okoZadnje Zelje ili WILL.

Siguran sam da vas ima mnogo iskusnijih nego ja sa nekim primjerom ili komentom.


- 07:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis starijih osoba, kakav zivot vode i sta ih ocekuje, razlicita smjestanja i briga isto kao i promjene u generacijama...i ostalo....teme ja o Iseljinicima ali i o hrvatskim umirovljenicima.,