**UMIROVLJENICI..sta sada?

31.08.2005., srijeda

Selidba u Umirovljenicko naselje!


Doslo je vrijeme selidbe u” Mirovinsko Naselje”…platili smo i jos da se preselimo,
Pocelo je jos dva mjeseca prije mjerenje namjestaja….1994 smo mnogo toga kupili novoga ….za vecu kucu…a sada idemo u manju…polovicu smo dali snahi sa unucima.
Morali smo kupiti manji kauch i manji stol za blagavaonicu.
Morali smo isto prodati Spa…koji smo platili $12.000 dollara za $5.000 dollara…i tako isto mnogo stvari mashine za vrt.

I onda je doslo najgorje kao zanatlija i uvijek oko kuce nesto sam radio cijeli zivot…tesko sam se rastajao sa stvarima….sarafi na tisuce…cavli …a da ne govorimo o electricarskim materijalu…i farbe…podjelio sam susjedima i prodao nesto ali jos am mnogo toga “sta ce trebati”…ostavio…supruga ljuta kaze rijesi se svega !

Jos i danas nakon 8 godina cujem isto baci sve …a kada nesto treba samo odem u garadju i tu je ….ne treba ici u ducan…i tako ce i ostati tesko se je razdvojiti sa alatom i stvarima pa makar trebas samo jednom mjesecno.

Najgorje od svega je bilo naselje je bilo samo 7 unita , sve sami starci od 78-90 godina,
Ja sam bio u ono vrijeme samo 56 a supruga 60 godina , zafrkavali su mene da me pustaju samo zato sta je supruga 60 godina….jer nase naselje je za od 60 godina dalje.

Kada mene netko danas nazove starim osjecam se uvrijedjen…i vidim kako su se i ti ljudi morali osjecati kada smo mi dosli.

U zadnjih osam godina je mnogo osoba umrlo i promjenilo se….i vidim i sam da i mi veoma brzo STARIMO…nitko to ne moze izbjeci.

Ali kada vidim te starije osobe od 80-88 godina koliko su vrijedni i brinu se za sebe i samostalni su …ne vjerujem da cu Ja biti te srece.


- 16:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis starijih osoba, kakav zivot vode i sta ih ocekuje, razlicita smjestanja i briga isto kao i promjene u generacijama...i ostalo....teme ja o Iseljinicima ali i o hrvatskim umirovljenicima.,