**UMIROVLJENICI..sta sada?

10.08.2005., srijeda

UVOD

Pisem veoma mnogo na forumima prvrnstveno na forum HR, od ozujka 2003, dvije i pola godine prije sam pisao na HinetHR.
Isto pisem i na australijskom ABC forumu...isto pisem mjesecno na Australija Senior list.
U Juznoj Australiji predstavljam Senior/Umirovljinike na odboru.
Zivim skoro 8 godina sa suprugom u Umirovnickom naselju..."RETIREMENT VILLAGE"...dvo sobni unit sa svime u stanu...neovisan zivot ,bes pomoci...koji nije povezan na zalost sa starackim domom, isto imamo svoju garadu/radionicu.

Mi smo u srednjim 60im godina ja uskoro 64 i supruga je navrsila 68 godina.
Na svim forumima sam pisao uvijek veoma ozbiljno i otvoreno i istinu nikada se ne skrivam iza NICK,
znadem da je to tesko za vjerovati ,ali ja sam starog nacina kada dodje o ozbiljnim stvarima.
Inace sta se tice struke sam visiko kvalificiran elektricar i elektro/elektronik tehnicar, i sa komputerima sam radio od samog pocetka 1970ih od Basic nadalje isto sam bio i u zeljezari povezan sa izgradnjom komputer sistema MMS sistema za cijelu zeljezaru zajedno sa grupom tehnickoga osoblja i planirali smo i prenasali IT osoblju /Indijan grupa od dvadeset...trajalo je preko 3 godine za cijeli sistem.

Toliko o mojem znanju i razumijevanju sta se svasta radi u zeljezari i koliko nacija se sretne i vidio sam i otpratio mnoge u mirovinu...dok nije doslo i moje nazalost invalid mirovina.
1991 sa prekinuo raditi i stavili su me u mirovinu 1992.

Dakle imam is prve ruke iskustvo kako se zivi i kako je bez velike kolicine novaca takoreci se zivi od mirovine i malo zastedjnje koja se ne dira da imamo kamate za prezivjeti .

Jucer sam mislio prekinuti sa pisanjem na forumu jer vecina je pogotovo na dijaspori mlada po Dijaspori anketi bilo nas je samo 2-3 preko 50 godina ,tako da forumase ne zanima mnogo ozbiljne stvari....ali kada sam procitao jucer na Blog temu "Zivot u starackom domu"...vidim priliku da malo opsirnije podjelim svoje iskustvo kao i znanje sa ostalima, jer sam dosta povezan sa starijim komuniti.

Nadam se da cu nekome malo pomoci ili makar utjesiti i podjeliti ili izmjeniti savjete.

Srdacan pozdrav za sada.



Proud to be Australian!


Za pisanje spreman, ja volim bijelu kosulju ili majicu!


Vilko

- 09:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Opis starijih osoba, kakav zivot vode i sta ih ocekuje, razlicita smjestanja i briga isto kao i promjene u generacijama...i ostalo....teme ja o Iseljinicima ali i o hrvatskim umirovljenicima.,