TyGerove serije chatanja

nedjelja, 08.04.2007.

Dan prije Uskrsa!

Dan prije Uskrsa bijaše subota. Ta subota je za mene počela u 9, što je jako rano za jednu subotu, jer sam imao nastup u 11 na ispred Zlatnih vrata. I tako sam došao tamo nešto se izbrejkao i sa ekipom se zajebavao po gradu. Kad sam došao doma dosađivao sam se na internetu kojih sat-dva i igrao stolni tenis s frendom. U osam sam išao busom u Pulu i gubio se s ekipom po gradu.

Tek u 10 i po sam išao prema Arubi na najavljeni battle AB_originalZ vs. Art Dance crew s nekom frendicom. Stigli smo tamo negdje u 11. Kad smo ušli u disko sjedili smo na pozornici i gledali koji je Uljanik shit prema ovome. Prvo su brejkeri iz Art Dancea se malo zagrijavali pa se stvorio krug, kao i onaj u Uljaniku samo što je sada bilo mjesta.

Podij Arube





















Prije nas su bile plesačice iz Art Dancea i Chicken Bounce crew iz Rijeke. Curama svaka čast imale su dvije dobre hip-hop koreografije.
Imali smo dva battlea, prvi je bio tek nešto stila, uprocka i footworka dok je drugi bio sam powermovesi (bar za mene). Imali smo čak i jednu sobicu gdje smo mogli biti između battleova.
Uglavnom, cijeli event je bio predobar. Trebali ste biti tamo makar i da samo gledate jer je bilo......
.....jako! :D

08.04.2007. u 13:31 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

tyg

Counter
Counter
About my blog:

Ovdje cete malo pomalo saznati nesto o meni,ne previse...
Nece biti slika dok ne skuzim kako ih stavljati(skuzio sam).
Nece biti dugih postova.
Nece biti previse komentara.
Nece biti necitljivih postova.
Nece biti mjuze.
Nece biti dosadno (jer cete odmah procitati i izaci).
(Uglavnom će biti o breaku)

Bua aha ha ha ha ! ! ! !

Moj treći blog,link je sada ispravan!!!

Linkovi

Ako ne možete na chat,probajte preko mog drugog bloga:
Chat

Evo blog male Hanne
Hanna

Blog jedne grouppie(luda je za SZ-om):
Changes

Blog veruđanke:
Tina

Razorov site:
Razor&Beyond

Blog Myie:
Mala_slatkica_pu

Blog jedne gadure:
Gadura9

Blog koleginje komercijalist:
Blackbird007

Blog crazy-a:
Crazyman_060

Melisin blog:
Melisa

Blog Andree:
Andrea




















Bi li uzeo/la drogu da ti je ostalo 6 mjeseci života?
Već uzimam.
Nema šanse, droga je droga!
Ostalo mi je malo života, a ja želim sve isprobati, pa tako i drogu
Nisam u toj situaciji pa ne znam, ali vjerojatno ne bih.
Nisam u toj situaciji pa ne znam, ali na nagovor prijatelja...
Ne želim ni razmišljati o tome.
  
Free polls from Pollhost.com