TYCHE

utorak, 02.09.2008.

Trudna ???!!!

Ili mozda ipak ne ?

Kako god, ne spavamo nocu, vrtimo se, premjestamo po krevetu i okrecemo sto puta, cvilimo, stenjemo i uzdisemo...

Hormoni su izgleda posve podivljali, ponasanje je cudljivo i nepredvidivo, nimalo nalik icemu normalnom !

Jede se sporadicno, jedan dan halapljivo i puno, drugi dan gotovo nista do veceri.

Otislo se na pregled - dijagnoza

LAZNA TRUDNOCA !

E sad - nije rijec o meni, nego o MAGGIE !!!

Picture 028

Onima koji me duze citaju, poznato je kako smo imali problema prije godinu dana s PREHLADOM koju je upecala jer je osjetljiva na hladnocu i jako malesna pa unatoc odjeci koju redovito oblaci na hladnoci - moramo paziti

Nakon toga smo ponovno zaglavili kod veterinarice jer NISMO ZNALI STO JOJ JE, onda je ustanovljeno sto je i krenulo s PANKREATITISOM.

I sad, od svibnja ne pije nikakve lijekove i bilo je dobro.
Do prije proslog petka.

U petak smo isli do baze i odvezli se do mjesta gdje je inace pustamo slobodno trcati bez povoca i igramo se lopticom. To je ogromni poligon, sama trava i poneki zbun, ogromno polje, pregledno i nema ljudi okolo.

Ona uvijek trci u krugu od stotinjak metara, a i onda se uredno okrece da vidi jesmo li blizu.
Ali u petak je naletjela na jato vrabaca iza jednog grma i pocela ih ganjati, a kako je dobar trkac, u par sekundi je toliko odmakla da je vise nisam mogla dozvati. Srecom, Gazda je bio priseban i smjesta uskocio u auto, pokupio mene usput i dali smo se u potjeru.

Ne zato sto smo mislili da bi joj se moglo nesto dogoditi ili je netko ukrasti - nego da ne ude negdje gdje je ne bismo mogli vise dozvati ili uloviti - pokraj i iza poligona ima ogradenih podrucja koja su pod alarmima i nadzorom i u koja je dozvoljen ulaz samo ovlastenom osoblju!

Koje bi moglo doci na posao tek ponovno u utorak - jer je ponedjeljak bio njihov Labour day - praznik rada !!!

I onda smo je ulovili, ja joj odrzala bukvicu i izvikala se na nju u "bad dog" maniru - a ona je imala sasvim neduznu facu tipa " Ali ja zbilja ne znam sto je meni bilo da sam to napravila!!!"

I tako je pocelo. Te noci je odvukla u krevetic svog prasica i pilca. Pa sam joj pilca otela jer cici. Prasicu smo izvadili cicavac. Cijele bogovetne noci se premjestala, gnijezdila, gurala prasica okolo i uzdisala. I plakala!!!
Tako sam bar ja mislila - mislila sam da je opet posrijedi njen pankreas i da je boli! Pa sam ustala i dala joj jednu od dvije preostale ampule lijeka koji je pila kad je imala probleme s pankreasom. Nije mi bilo jasno sto bi joj moglo aktivirati ponovno taj problem jer stalno jede svoju dijetalnu hranu, kravlji sir, kuhanu piletinu i mrkvicu... NIsta masno niti crveno meso. No nakon ampule se primirila - mora da je u tom lijeku i analgetik.

Naravno, njena veterinarica nije radila u subotu, pa smo tek jucer, u ponedjeljak ujutro uspjeli otici.

Dijagnoza : LAZNA TRUDNOCA!

Pitala veterinarica kad se tjerala zadnji put - mi joj rekli - kaze - daaa - sad bi onda bilo vrijeme da ima male ! Je li skuplja oko sebe igracke? Skuplja !!! Je li pravi gnijezdo? PRAVI !!!

Ovako to izgleda u dnevnom boravku -bijeli jastuk i narancasta dekica su njeni i na njima lezi i inace - ali sad ih je smotala i savila i ZBILJA napravila GNIJEZDO !

Picture 001

Unutra je dovukla prasica i malu kobasicu - pilica joj ne damo jer stalno onda cici !

Picture 034

Picture 040

Picture 051

Picture 065

Picture 067

Picture 076

Picture 078

Isto se ponasa i u blagovanju - ima kutna garnitura koja je vazda prekrivena rucnicima - tako je jednostavnije drzati sve cisto, rucnike jednom tjedno operem i sve pet. Dakle - sad i te rucnike skuplja okolo i u zaklonjenom dijelu iza stola vrpa i lijeze s prasicem izmedu njih !

maggie043

Veterinarica joj je zbiberila neku injekciju i dala mi flasicu lijeka - neke kapi koje joj moram davati svaki dani i nakon osam dana moramo doci na kontrolu. Rekla je takoder, da nismo dosli, Maggieni simptomi bi se jos intenzivnije nastavili, pocelo bi joj curiti mlijeko i sama bi izdajala svoje sike rolleyes - jadni stvor !
I naravno - ponasanje bi bilo cudljivo i nepredvidivo, ukljucivo i pojacan apetit. Hormonska slika nedobra eek .

I tako - jos uvijek skuplja igracke oko sebe, laje na susjede koji sjede u svom vlastitom vrtu kao pomamna, to nikad inace ne cini - ode na balkon, dvaput lajne i to je to. Ovih dana - da ih moze prozdrijeti, tako bi i uradila ! Jede kao mecava, kad pojede opet nervozno laje i cici i zivcano lupa zdjelicom o zdjelicu i trazi da se ponovno napuni i voda i hrana! Niti jedna zdjelica ne smije biti prazna !

Jos ne trazi kisele krastavce i slatko.

Kako god - nadam se da ce nakon lijekova opet biti sve po starom.

Nego - u subotu smo se ponovili u stroj za susenje rublja.

Moram pojasniti kako - oni koji me duze citaju takoder znaju za moje probleme S KUCANSKIM APARATIMA I KAKO JE ZAVRSILO.

Sukus svega je da smo / smijeh sam odlucila da vise necemo kupovati skuplje kucanske aparate, nego samo jeftine. Ionako se pokvare nakon dvije godine i jedan mjesec kad garancija istekne. Ionako ne znamo kad cemo seljakati, a hocemo ! Jedino sto je nezgodno sto ne znate hoce li to biti za tri mjeseca ili tri godine - ali morate biti spremni. Stoga kod nas u kuci nema vise skupih ulaganja te vrste!

I tako, citam u novinama - oglasi !!! Prodaje se bla bla svega i svacega. Izmedu ostalog i stroj za susenje rublja. Mi smo inace zimi uvijek isli u bazu posusiti rublje da ga ne moram susiti u kuci i uvlaciti vlagu koja isparava susenjem u zidove.

I sad - nismo bas kanili kupovati jos jednu veliku stvar koju cemo morati vukariti kod selidbe ( osim hladnjaka, stroja za pranje rublja i sitnih aparata, namjestaja nemamo jer smo unajmili namjestenu kucu ) - ali nam to zbilja TREBA!

Gazda nije bas bio odusevljen mojom idejom kupovanja polovnog stroja.
Rekoh - koga briga, koliko nam treba nek toliko potraje! Cijena - 150 usd - novi isti kosta 399 eura - to sam pronjuskala.

Prvo, moram nesto pojasniti. U americkoj military zajednici ljudi cesto sele - svake dvije do tri ili pet godina. Uobicajeno je da se stalno nesto polovno prodaje, STALNO!
To ukljucuje sve sto zamisliti mozete - od djecje odjece, knjiga, kucnih ljubimaca - do kucanskih aparata. I nikom nije ispod casti kupiti rabljeno - pogotovo to mozete vidjeti kad imaju "yard sale" - dvorisnu prodaju djecje odjece.

Obzirom da svi mahom imaju po dvoje-troje-cetvero djece - njima je ok da to tako ide. Ja osobno - nikad ne bih kupila rabljene cipelice - svaka djecja nogica je drukcije oblikovana - ali i to se prodaje.

Ja sam recimo na tim dvorisnim rasprodajama ulovila dobrih knjiga, partitura, slika i nesto finog kristala ( to ne mogu razumjeti - ja zbilja znam sto je dobar kristal i oni su ga dali u bescjenje ).

Kako god - dosli smo u Ramstein i sreli se s mladom damom koja je oglasila stroj na prodaju. Odvezli smo se doma da vidimo je li ce nam se svidjeti - cuvala ga je cijeli tjedan za nas, pa sam predmnijevala nekako da se bas takve stvari ne prodaju lako ili da u kuci ima copor male djece pa je stroj zlorabljen. Kad ono - mladi ljudi, bez djece, stroj koristen nesto vise od godinu dana!!! Kad sam krenula pregledati, stroj je bio kao nov - iznutra i izvana! Papiri vele da je jos pod garancijom!
A i vidi se da je sama kuca dobro odrzavana - ne zbog evidentno skupog namjestaja i literature u regalima i grand klavircine koja zaprema cijelu poluetazu dnevnog boravka, nego je sve tako uredno i cisto da cijela kuca mirisi. A u spremanju su selidbe !!!

Mlada dama je inace Grkinja, pripadnica americkog zrakoplovstva, udana za Amerikanca koji je contractor. Sele u USA i pod hitno sve rasprodaju.

Ako je netko zainteresiran za klavir, Grand Samick SG 172 u besprijekornom stanju, prodaju ga za 9.000 dolara - a vjerujem da bi i spustili cijenu.

Tamo su bili i njeni roditelji koji su dosli provesti nesto vremena s kceri prije njene selidbe u USA - dvoje fascinantnih ljudi, sokantno prelijepa gospoda od 63 godine koja izgleda ukljucivo s borama petnaest godina mladja (Helga Vlahovic tip), doktorica kako rece i njen suprug nesto stariji - umirovljeni visoki casnik grcke vojske. Zivjeli su donedavna u Ateni, a sad su na Cipru.

Kad su culi da sam Hrvatica, ispitali su me od pocetka do kraja o ratu u Hrvatskoj, znaju SVE o tome, pratili su i imaju stav o svemu.

No da privedem kraju - za 150 dolara smo kupili dobar stroj za susenje, gotovo nov, radio u urednoj kuci bez sitne djece - dobra lovina !!!

I tako - to su recentne novosti ... do daljnjeg .

ostajte u dobru sretan

- 13:15 - Komentari (18) - Isprintaj - #