Sig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.com

In the mind of Twisted soul

17.05.2005., utorak

Ipak............

Ipak kad malo razmislim, necu izbrisati ovaj blog. Jedini u koji sam napisala vise od dva posta :D.
Eh ovih dana bas nema nista novo. Sutra idem na pret premijeru Star Wars epizode 3: Revenge of the Sith. I to u ponoc. Ajme jedva cekam. Vec imam karte. ODLICNA mijesta. Najbolji red i to sredina. Ma milina. Jedva cekam. Promjenila sam i izgled windowsa. Sve je crno-crveno-sivo, sa slikom Darth Maulovih ociju. To mi je najdrazi lik iz filma, steta sto se pojavljuje samo u prvoj epizodi i sto ga ubiju. Preuredila bih ja i blog tako ali nemam ni vremena ni volje ni zivaca.
Ispravila sam fiziku u petak. Nema sretnije osobe na kugli zemaljskoj. Naravno proslo me u subotu. Danas se opet razrednica derala na nas, nista novo.... Drugo ja mislim nista. Skinila sam sad neke dobre pjesme, i napravila OGROMNU play listu u media playeru. Samo dio pjesama koje su meni najdraze, ali vec ih ima previse. Sad svira Boulevard of Broken Dreams, a nemam pojma koja ce sljedeca jer sam stavila na shuftle. Skidam demo "Lego Star Wars", i na 80% je. Jos 24 minute i 10 sekundi. Za demo je veliki fajl. Sporo mi skida i sa DSL-om. A brzina je 32,9 KB/sec. Mislim ovisi ali je uvijek nesto tako. Evo 82%!
(pocinje "Here I am" od Bryana Adamsa)
Ajme moram prominit pismu.
*Stavlja "should I stay or should I go" - the clash*
Bolje :D
Mama me tjera da idem leci. Popila sam 3 velike salice kave jutrost (stvarno velike) i jos nije popustilo. Nemogu oci drzati zatvorene duze od 2 sekunde. Ajme necu nikad zaspati. Necu bome ja vise kavu piti. Osjecam se cudno cili dan. Ko da sam nadrogirana (nagadam da se otprilike slicno osjecaju, iako ja nemam pojma..... :D).
Evo 84%.
Moram jos mail pogledati, sutra ujutro necu stici, moram vjezbati matematiku za ispit koji MORAM dobiti 2 da mi MOZDA dopusti da odgovaram ispraviti prvo (da, da znam. smijte se slobodno) polugodiste.
(Alice Cooper - Poison)
Ozbiljno razmisljam o buljenju u strop cijelu noc. Ajme.........
WOW 87%. Ovo ide sporo......... jos 15 minuta......
*Mjenja pjesmu - Nightwish - Nemo*
*zijev*
Ah mislim da kava prestaje djelovati. A i ponestaje mi tema za pisanje.
erm.......... da.......... um........... ahem...........
*mjenja pjesmu (opet) - Apocalyptica - Bittersweet*
Ajme kako obozavam ovu sliku. Steta sto je ne mogu staviti na blog. Netko mi je prckao s googleom i nece da mi pretraziva. Pise koliko je stranica nasao i za koje vrijeme, ali ne prikazuje stranicu. A ne znam kako da to sredim. *smrc*.
*OPET mjenja pjesmu - Metallica - Enter Sandman*
Hehe sad bi samo mijenjala pjesme
*Rammstein - America*
Heheheheheheeeeee
*Story of the year - untill the day i die*
Mwahahahahahahaha
*Millencolin - Pepper*
Bwahahahahahahahaha
WOOOOOHOOOOOO!!!!! 93%!!!!!!!! Jos 7 minuta!!!!!!! Samo da toliko izdrzim. Koliko pjesama moram za to promijeniti hehehehe.
*Green Day - Holiday*
Eh. Boli me ruka. A nemam pametnijeg posla za raditi dok mi ovo ne skine.
Ma idem staviti link od Bloga moje frendice.
95%!!!!!
*The Used - Buried myself alive*
Jej skinilo je!!!!
Odoh ja
Laku noc
- 21:39 - Imam nesto za reci (0) - Zelim ovo na papiru!!! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Os il nes komentare?!

Linkovi: