Sig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.com

In the mind of Twisted soul

06.06.2005., ponedjeljak

...............

Ajme nisam dugo pisala. Sad sam se sjetila da bih mogla nesto napisati. Ionako nije da cu spavati veceras. Imam procitati lektiru i nauciti knjizevnost, i jos uz to njemacki. A to je samo za sutra..... Nisam spavala sinoc, necu veceras a necu bome ni sutra..... Eh da mi je zaustaviti vrijeme na 2 dana da ih mogu odspavati.... Divota..... Ali sto se moze... Strajk je u cetvrtak, pa moram sve sredit sutra i u srijedu. Imam samo hrv za ispraviti, ovo drugo mi je pozitivno pa onda se bas i ne brinem za to. A i strajk ce najvjerovatnije trajati dva dana, pa cemo od ponedjeljka imati nastavu. Ne kuzim zasto uopce strajkaju. Mi ucenici se trebamo jednom pobuniti. Je da je lipo biti bez nastave par dana, ali mislim na kraju godine..... Ljudi di vam je masta??!!! Samo sebi otezavaju stvar..... Stalno se zale na place, nikad im nije dosta. Uvijek oce vise pa jos vise itd..... Treba prihvatiti ono sto imamo. Ma svi su oni pohlepni gadovi.... Zgorcavaju nam zivot i kad ne strajkaju a sad jos i na kraju godine. Koliko ce ucenika pasti neke predmete, pa cak i godinu radi toga. Samo sebi otezavaju, jer ce oni moreti isto na ljeto dolaziti na posao. I onda ce se opet zaliti na placu. 100%. Nemam vise komentara.. Stvarno....

Odoh ja citati Antigonu. Imam samo jednu noc za to i knjizevnost. Drzite mi fige, jer nisam bas draga profesorici..... Vjerujte mi nije umisljanje, stvarno joj nisam draga.
- 22:34 - Imam nesto za reci (3) - Zelim ovo na papiru!!! - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Os il nes komentare?!

Linkovi: