Sig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.com

In the mind of Twisted soul

12.05.2005., četvrtak

Ah nemogu smisliti naslov!!!





Aaaahh. Lipi dan. Danas smo setali po gradu na satu iz likovne umjetnosti i razgledavali. Bilo je lipo. Jedino sto ne kuzim, je mrtvacka glava u crkvi! Mramorna ispod neke slike, u kamenu. Naravno to je bilo smijesno, pa smo se klanjali hehe.
Onda smo ja i frend iz razreda malo setali ( tj sjedili ) u parku i razgovarali o nekim stvarima. Bas volim ici u taj park. Lijepo je znati da ima mjesto gdje se mozes makniti od grada. I malo smo razgovoarali i odlucili. Baviti cemo se magijom. Ja sam vec malo upoznata u wiccu, i odlucili smo s tim i poceti. Danas sam vec procitala hrpu stvari o tome. Bas sam nasla pravu stvar za sebe. Naravno nismo samo ja i Dommy u tome. Pitala sam jos jednog frenda i on je rekao da ga zanima, i jos jednu frendicu, koja se s menom slozila jos jucer. Pa ukupno nas 4 cemo se baviti magijom. Ja se bas uklapam u obitelj. Barem jedan dio obitelji :D. Necu sad o tome i toj strani obitelji. Mozda jednom...
Idem jos malo da nesto radim po netu dok jos imam vremena.


- 20:13 - Imam nesto za reci (0) - Zelim ovo na papiru!!! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Os il nes komentare?!

Linkovi: