Sig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.com

In the mind of Twisted soul

10.05.2005., utorak

LALALALALALAAAAA!!!!!!!

HEEEEEEELOOOOOOOO!!!!!!! Danas se osjecam HYPER. Iako nema potrebe da drugi iz razreda to znaju. Hehe. Opet sam u skoli i iskoristavam ovo malo slobodnog vremena na ovim sporim kompjuterima. Ovdje sam zaglavila jos jedan ipo sat. Pa mora se raditi nesto zanimljivo.
Da sad moram skiniti neke slike za photoshop. Radimo "dodavanje texta slici". Ali dok disketa dode do mene.......
Pa buduci da sve sto sam danas radila je bilo u skoli, nema bas nista zanimljivo za reci.
Sinoc sam opet bila na Habbo Hotelu. Neki mi je lik kupija nesto namjestaja. Bas ga volim. :D
Ne doslovno.
Ma necu vam sad s tim dosadivati.
Moram izvjezbati tipkanje bez da gledam u tipkovnicu. Za sad napredujem. Pogledam samo tu i tamo kad napravim gresku ili kad zapnem. Ovu sam recenicu napisala bez gledanja. Ah osjecam moc :D
Isto bilo bi dobro da naucim tipkati sa samo jednom rukom ali to je blizu nemogucem pa se necu ni truditi.
Dodala sam jos jucer na blog onaj natpis "Twisted" koji gori. Bas mi se svida :D
Nece da mi otvori moj blog na ovom kompjuteru. Grrrr raspolozenje mi pada. Ah nema veze.
Dajte mi ideju koju da novu muziku stavim u pozadinu da svira, ova mi pomalo ide na zivce.
- 11:55 - Imam nesto za reci (0) - Zelim ovo na papiru!!! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Os il nes komentare?!

Linkovi: