Sig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.comSig Provided by www.ClipartInc.com

In the mind of Twisted soul

09.05.2005., ponedjeljak

Hello!!!!!!

Danas sam nesto dobre volje. Iako je podne i jos me nitko nije stigao naljutiti. U skoli nisam imala sedmi i osmi sat. Blazeno. Divno. Ali ipak sam isla pjeske doma. Divna ideja. Posjetite me da to vise ne radim. :D Odlucila sam se u petak javiti za ispraviti fiziku. I hocu. Nije tako tesko. Vise od polovice toga vec i znam. Ah jedva cekam da ispravim pa da se pocastim sladoledom :D.
Prckala sam malo po ormaru i nasla knjigu "Harry Potter i Red Feniksa". Naravno, original kupljena. Jedva cekam da izade i sesti dio na hrv, pa da je mogu kupiti. Dok dode u knjiznicu ja je vec 15 puta najmanje procitam. I tako ja je pocela opet citati.
Ajme moram pozuriti pocinju Simpsoni.
Jucer sam gledala "The Ring 2". Dobar film. Nije super, ali je dobar. Nije nesto jeziv, osim par scena. Ali dobar je za pogledati. Kad smo kod filmova, jedva cekam 19.05. Pitate se zasto bas 19.? Pa na vasu informaciju tad je premijera "Star Wars Epizode III Revenge of the Sith". Ajme kako ne mogu cekati. Moram, ali MORAM ga gledati. Ja sam veliki fan Zvijezdanih Ratova. Nisam neki freek, ali volim gledati SW filmove. (SW= star wars). Ici cu ga gledati vise puta u kino ako bude dobar - sto mora biti -.
A sad
*drum beats*
Odoh ja gledati Simpsone.
- 15:34 - Imam nesto za reci (0) - Zelim ovo na papiru!!! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Os il nes komentare?!

Linkovi: