ponedjeljak, 27.03.2006.

Obećanja

Koliko sam puta gledajući tuđe greške rekla sama sebi: ja to neću tako…ja neću biti takva…ja neću raditi takve pogreške…obećajem si….I koliko sam puta to prekršila…Kada se nađemo u takvoj situaciji shvatimo da stvari nisu onakve kako su se nama činile…da tu ima još puno toga što mi nismo znali…pa smo sudili prema tome što smo vidjeli…
Sada gledam svoje rođake…Vjenčali su se prije tri godine, ona je bila trudna…nisu oni tinejdžeri koji su se zatekli u takvoj situaciji…on je prešao tridesetu, a ona je 10 godina mlađa od njega…I dijete je došlo na svijet…sada mali ima 3 godine i presladak je…Ali oni ga zanemaruju…nikada se ne igraju s njim, ne posvećuju mu svoje vrijeme, ponašaju se kao da im on smeta…Samo mu stave crtiće u dvd i tako cijeli dan gleda to, samo da njima ne smeta…Odvezu ga kod bake na čuvanje dok su na poslu i ne dođu po njega do navečer pred spavanje…da se oni mogu na miru igrati na komp ili izležavati…
Znam da biti roditelj nije lako…ali ne treba stavljati svoje slobodno vrijeme ispred djeteta…i obećala sam si da ja neću tako…igrat ću se sa svojim djetetom i kada sam umorna…posvetit ću mu makar dio svog vremena svaki dan…nadam se da ću to obećanje ispuniti…
Kada sam bila mala čula sam svoju mamu kako priča sa svojom prijateljicom..rekla je kako je njezina mama uvijek pravila razlike između nje i njezine sestre…sestri je bilo sve dopušteno…a njoj su sve prigovarali…Obje su pušile, ali mama je samo njoj prigovarala a sestra je mogla slobodno…Nju su forsirali a sestra je radila sve što je htjela bez ograničenja…
I mama je rekla da si je obećala da ona neće biti takva…da neće praviti takve razlike između svoje djece…Ali ona upravo to radi…isti slučaj je samnom i mojom sestrom…ona može biti bezobrazna koliko hoće i raditi što hoće ništa joj ne govore…a ja čim napravim i najmanju grešku ili se nečemu usprotivim ponašaju se kao da sam nekoga ubila…a mene to pogađa…jer se trudim da im budem dobra, ali kada vidim kako sestra nema ni trunke obzira prema njima i ništa joj ne govore to me boli…
Mama nije ipak ispunila svoje obećanje…ponavlja iste greške…pitam se dali ću ja biti ista…

- 10:55 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moja razmišljanja

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ne propustite...


Carpe diem!

Zamislite da postoji banka koja Vam svakog jutra na račun položi 86.400 kuna. No, nema prijenosa na idući dan, pa banka svake večeri skine s računa iznos koji niste iskoristili toga dana. Što bi ste u tome slučaju činili?
Povukli svaku kunu, naravno!

Svatko od nas ima takvu banku. Zove se VRIJEME. Svako nam jutro daruje 86.400 sekundi. Svake noći otpiše kao izgubljeno ono vrijeme koje niste koristili u dobru svrhu. Nema prijenosa vrijednosti za drugi dan. Nema prekoračenja. Svaki Vam dan otvara novi račun. Svake noći spali neiskorišteni ostatak. Ne iskoristite li dnevni polog-gubitak je vaš. Nema povratka. Morate živjeti sada, na današnjem depozitu. Investirajte ga tako da izvučete najviše za svoje zdravlje, sreću i upijeh. Sat otkucava! Iskoristite svoje vrijeme!!

Posjetite
mima
run´n´gun
pegy
Extion
horsey
malo čudovište
just me
Hopes&Fears
otrovna iva
škorpion

SANJAJ

Kada te svijet okrutni guši,
a sve oko tebe u bezdan se ruši,
u snove kreni, zatvori oči,
ljubav koju želiš
u snove pretoči.
Ma, možda će i koja suza poći
na topli jastuk
u zagrljaju noći.
Al dok god je tebe,
postoji nada,
zatvori oči,
sanjaj sada...



"Ako smo prevareni
nek to traje pola dana.
Ako smo nesretni
nek to traje jedan čas.
Ako smo sretni
nek to traje čitav život
jer sreća, to je ljubav
a ljubav je cijeli život."

Mudre izreke


*Mislim, dakle postojim.
*Tko je odsutan, ne dobiva ništa.
*Djela, ne riječi.
*Prijatelj je polovica duše.
*Umjetnost je duga, život je kratak.
*Nauči biti zadovoljan malim.
*Griješiti je ljudski.
*Svatko je kovač svoje sreće.
*Nije zlato sve što sija.
*Znanje je samo po sebi moć.
*Pravi prijatelj je kao drugo "ja".
*Istina je gorka.
*Riječi lete, a ono što je napisano ostaje.
*Hrabar je onaj tko pobijedi sebe.


PROĆI ĆE..

Ne žali za onim što je prošlo
Ne čezni za onim što ne može biti
Ne boj se onog što treba doći
Ako je tužno - jednom će proći.