fun stuff

nedjelja, 14.11.2004.

Bridget Jones wannabe

Mogla bih o ovom filmu (i samom liku Bridget) pisati eseje, ali skratit cu. Naime, jucer sam gledala i 2. dio ovog fenomentasticnog filma i mogu reci da mi se fuuul svidio-plakala sam od smijeha na nekim dijelovima. Bas sam malo razmisljala o ovom filmu, i skuzih da je to bas vrsta filmova koje ja i ne preferiram, al eto- ima ono nesto... Mislim, zenska je kao neka jadna, zbunjena, nespretna itd., a na kraju bude sa idealnim tipom, zatim se onaj komad od Hugh Granta zapalio za nju i jos, kao secer na kraju, neka "zgodna" lezba se za nju zapali i zabriju! Pa hello- di tog ima?! Only in movies... Bas sam citala u Jutranjem danas neke komentare na racun Bridget i tko su nase "Bridgetice", i dobar mi je komentar dala Leona Praminski. Rekla je da je vecina ljudi pod utjecajem drustva i da samo zato zure uci u nekakve vezice u kojima maybe i nece tol'ko uzivati, ali ipak- bolje i to, nego da si solo! Mislim, pa di je tu logika!? Ja cu radje biti solo, nego s nekim dosadnim ili agresivnim bedakom...Ne znam, fakat me ova tema izludjuje!!! Bas je cudno nase drustvo; ak si solo onda ti svi samo prigovaraju i traze ti neke glupe tipove, i kad ti prokomentiras da ti se ne da ni sa kim biti, onda samo padaju kritike, pa cak i uvrede. Inace, obavezno pogledajte film- smijeh je zagarantiran!

- 19:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

tek tol'ko
svi koji dodu na moj blog moci ce uzivati u pregrst dosadnih i nezanimljivih stvari koje cu ja pisati, dakle preporucam da ne gubite vrijeme i novac na moje gluposti i bezvezarije! Radije za te pare kupite neki dobar CD il pogledajte neki cool film...
anyway, naci ce se gluposti o mjuzi, filmu, putovanjima, skoli, frendovima/icama, boys...
ENJOY!
Preporučujem
poslušajte
Skin
SOAD
Snow Patrol
Sum 41
Green Day
Yammat, i tome slicno
pogledajte
Paklena naranca
Prekinuta mladost
Donnie Darko
Euro Trip
Monster itd.
pročitajte
najnoviji Cosmo
najnoviji Story
najnoviji Klik
najnoviji Elle!