MojaMalaTvrdjava

četvrtak, 24.11.2005.

...Dvije duse imam ah! u grudima
I jedna s drugom rastati se zufi
Uza svijet jednu pohota mi veze
Za njime svim organima ta zedja
A druga, koja prah zemaljski steze
Doletjela bi do poljana predja!

Eto napokon ja zavrsi ovaj svoj seminarski!Fascinirana sam! Ne seminarskim, nego uopce, samim djelom, Faustom! Tako dobro prikazana snaga ljudskog roda i borba sa svijetom! Teznja za napretkom...Razum i um kao da se bore za zivot i smrt. Svako za svoju prevlast. Ali me drugi dio tako zbunio! Antika naspram realizma...Toliko simbolike, alegorija, da je jednostavno tesko za citati i tumaciti...Ali eto, ja sam ga zavrsila, pa se nadam da ce mjesec dana truda i piskaranja uroditi dobrim plodom. Idem sad cackati malo po netu, da vidim ima li sta vezano za ovog mog Gavrana. Eh,Poe,Poe...Sto ti meni otezavas! Mislim da sam jedini student knjizevnosti koji nije bas veliki ljubitelj poezije:)
A tebi kiss!

- 13:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #