ponedjeljak, 30.12.2013.

I danas se sjetim mojih prijatelja koji nisu sa nama, sjetim se njihovih pogleda,osmijeha…


Dan za danom, sat za satom,sekunde prolaze i moja Hrvatska kopni kao snijeg u proljeće. Sve je slabija, sve je mekša sve je poroznija. Srce me zaboli kada vidim podijele u društvu. Što je to bitno da li je netko vjernik,a netko ne? Da li je bitno tko je koje nacionalnosti ? Pa zar i naši sugrađani Srbi nisu stvarali ovu Hrvatsku? Ne smijemo to zaboraviti nikada. Zbog tih ljudi koji su skupa sa nama branili Hrvatsku trebamo znati sve osobe koje su je rušile,palile,pljačkale. Trebamo znati sve osobe koje su izbjegle novačenje u Hrvatsku vojsku. Sve ratne profitere. Ne vidim razloga zašto bi to nekome smetalo. Smeta mi da netko skuplja poene na boli branitelja. Smeta mi to jako.
Da li treba biti ćirilica u Vukovaru? To nitko drugi ne treba odlučiti nego žitelji tog grada. Što ja znam kakva je istinska situacija u tom gradu. Da li treba ograničiti prava manjinama u cijeloj Hrvatskoj? Ne, nikako. Ako bude referendum dali ću glasati za? Ne. Pa kakvi sam ja to branitelj koji će glasati protiv ?
Moje mišljenje da svim manjinama treba omogućiti da se služu svojim jezikom i pismom. Što tu ima lošeg, ne znam. Da li to može ugroziti Hrvatsku ? Ne. Pa onda neka se služe.
Nadam se da će netko više promijeniti propise, pa kada se vrijeđa nekoga po nacionalnoj,vjerskoj, rasnoj, regionalnoj ili spolnoj pripadnosti će biti kažnjen pa to rekao ili napisao na bilo koji način kao da se i kažnjava tko širi takvu netrpeljivost. Evo na što mislim. Ako ja napišem na bijeli transparent da treba ubiti pripadnike neke nacije išetam sa time, biti ću od policije prekršajno,a možda i kazneno prijavljen. To što sam napisao mogli su vidjeti samo stanovnici nekog kvarta,ulice. Znači, ne veliki krug ljudi. No, što ako ja to objavim kao komentar na nekom portalu ? Da li je to kažnjivo ? Da li će netko odgovarati za to , da li će odgovarati onaj tko je to objavio ? Neće nitko odgovarati i bolesnici pišu tolike gluposti u tim komentarima da se čovjek pita gdje oni žive, tko su ti likovi ? Koliko ljudi može pročitati njihovo širenje mržnje ? Mnogo veći nego ono što je napisano na transparentu. Zbog čega ti razni portali ne bi cenzurirali te govore mržnje? Vjerujem da bi im tada pala čitanost,a to znači gubitak novaca od reklama. Dati ću primjer Indeks portala. Tu dijete može pročitati nešto što sigurno nije za njegov uzrast. Može i slike vidjeti koje nisu za njegov uzrast. Zašto kada se ulazi na taj portal ne bi pisalo da nije za mlađe od (npr.)16 godina ? Baš na tom portalu u komentarima sam pročitao najviše mržnje prema Hrvatskim braniteljima, prema ljudima koji su Rimokatolici. Da me ne bi krivo shvatili ja sam protiv svih oblika mržnje,ali ovo je blog o Hrvatskim braniteljima,o meni, pa zato ću o tome pisati. Da li je uredu da moja djeca čitaju na Internetu da su branitelji prevaranti koji su opljačkali državu ? Pročitam toliko laži da me srce boli. I onda vijest o mogućim socijalnim nemirima za 2014. godinu. Pa hoće li se to stvarno dogoditi ? Hoće li mene netko poslati da udaram pendrekom ( gumena palica) po jadnoj sirotinji ? Hoću li morati tući ljude koji su ostali bez posla,ovrhe im uzela primanja, banke im uzele kuće, država im odnijela san ? Hoću li morati ići na ljude koji se kreću na štakama, kolicima, na ljude s kojim sam dijelio isti rov,istu hranu,isti zrak,isti metak, sve dobro i loše ? Nadam se da do toga neće doći. Bilo bi to prestrašno.
Razmišljam da bi za Hrvatsku na idućim izborima najbolje bilo da pobijedi ova ista kukuriku koalicija,ali sa barem 70 %. To bi bio znak da u Hrvatskoj ima manje nezaposlenih, da su primanja veća i da je bolje SVIM ljudima. Značilo bi to da Hrvatske ide u pravom smjeru. No što ako ne dobije ta koalicija , nego netko drugi ? To bi bio znak da je netko puno griješio, da nije sluša bilo Hrvatskog naroda. Značilo bi da su ljudi siromašniji,bjedniji i jadniji. Dobro, znam da ne bi svima bilo lošije, povlaštenoj eliti bi sigurno bolje bilo. Čisto sumnjam da će se to dogoditi.
I danas se sjetim mojih prijatelja koji nisu sa nama, sjetim se njihovih pogleda, osmijeha…

Oznake: Hrvatska, branitelji, ćirilica, policija


- 01:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.