< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Pokušaj prvi
...pa na šta izrodi...

Linkovi
Blog.hr
Bljesak.info
Iskon.hr

Moje Vještice
Makedo
Crvena vještica :)
Alessandra
Crna vještica :)
Leonarda
Plava vještica :)

hometown

SMIJEŠAK, MOLIM! :)

19.01.2005., srijeda
Za moje dijasporiche

Dedicatet to Yomalas








Moji Su Drugovi by Bajaga


Moji su drugovi biseri rasuti po celom svetu
I ja sam selica pa ih po nekad sretnem u letu
Da l` je to sudbina, il ko zna šta li je
kad god se sretnemo, uvek se zalije
uvek se završi, s nekom od naših pesama

Moji su drugovi žestoki momci velikog srcai
kad se pije i kad se ljubi i kad se puca
gore, od Alaske do Australije
kad god se sretnemo, uvek se zalije
uvek se završi, s nekom od naših pesama

Da smo žvi i zdravi još godina sto
da je pesme i vina i da nas čuva Bog
da su najbolje žene uvek pored nas,
jer ovaj život je kratak i projuri za čas!

Za moje drugove ja molim vetrove zu puna jedra
puteve sigurne, a noci zvezdane i jutra vedra
da l`je to sudbina il`ko zna šta li je
kad god se sretnemo uvek se zalije
uvek se završi, s nekom od naših pesama



Konačno mi je svanulo da se neki dijelovi života ne mogu iznova proživjeti. Bitka vođena između grubih činjenica i iluzija koje su se grčevito borile za dah, bila je žestoka, okrutna. Kraj je ipak došao. Počivale u miru, drage moje zablude, ispunile ste svoju časnu zadaću. Preživjela sam.
Nisam izašla praznih ruku iz okršaja. Okićena sam medaljama uspomena i njih mi nitko ne može uzeti. A uspjela sam ubaciti i špijune u neprijateljske redove. Svakodnevno me moji generali uspijevaju vratiti u taj izgubljeni svijet. A ja njih vučem u moj…

Dragi moji, falite mi! Sad znam da 400 kilometara i nije tako mala udaljenost; znam da se neke riječi moraju izgovoriti da bi oživjele, iako su nekad odzvanjale i u tišini; znam koliko su važni oni mali, svakodnevni, nekad tako nepravedno nezamijećeni zajednički trenutci… Ali znajte i vi da neću dopustiti da mi se medalje otkinu sa revera, niti da mi se uši zatvore za riječi koje odzvanjaju u tišini. Zato, molim lijepo - bez suza u krajičku oka! Još smo uvijek na istoj planeti!
:)



- 10:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #
· Šmrc, :-) (jomalas 19.01.2005. 14:18)
· dobro je... (suzette 19.01.2005. 14:56)
· 'I guess when you're young, you just believe there'll be many people with whom you'll connect with. Later in life, you realize it only happens a few times.'...isti bih tekst i ja svoji dijasporicima posvetila... (makedo 19.01.2005. 16:33)
· eeeeeeeeee mala svaka čast. Bit će od tebe nešto u životu,prava si SKORO NAJDRAŽA (SKORO NAJDRAŽI 19.01.2005. 21:55)
· Eeeee pa biće od tebe nešto, još da ovo malo propričamo za šankom (može i sava 123/5) ili ti ga pijanski prokomentiramo, prava si SKORO NAJDRAŽA :-))) (Skoro najdraži 19.01.2005. 22:06)



- 15:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>