... baš me briga

Eh, da promijenih naslov. Možda sam malo protjerala kad sam ih sve redom nazvala anđelima… pa popizdit ću… cijeli jebeni tjedan samo pizdim i to baš onak SADA moja sestra slavi diplomski a cijela family došla u goste. A oni mene, ne vole, nego OBOŽAVAJU zajebavati… hm, igra za cijelu obitelj kak bi rekel…. Jao, jao, jao… i onda, u subotu bila zadnja subota poslije kraja škole i ja mal popila i sad mi moji hm.. „anđeli“, ne, seru da stalno pijem…. Jer sam u prošlu subotu bila pretjerala i to u redu priznajem i ja al ovu subotu je bila samo mala zuja…. Ajd u p.m…. žao mi što se nisam javljala bila sam prezauzeta podizanjem ocjena. Stara mi je popila krv, rekla da neću moć cijelo ljeto nigdje ako ne prođem s pet. i eto sad jesam. I sad cijelo vrijeme pizdim. Sinoć ošla se naći sa tanjom i sreli poslije još tri cure iz razreda i pričamo jedno vrijeme i kao ajd ja sad moram doma kad idemo sutra na bazen… tišina, pričaju o nečem drugom. Kad idemo sutra na bazen. Nit da me dožive. Kad idemo sutra na bazen? Opet ništa. Dobro, ovaj idem ja onda kući ajd vidimo se. Bok…. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA…… pa P.O.P.I.Z.D.I.T. ću… a jedino to i radim cijelo vrijeme… samo pizdim po kući, pizdim kad izađem iz kuće… jao…i onda još sinoć sjedim sa tanjom i dođu neke četiri cure od kojih sam sa jednom bila najbolja u osnovnoj. da naglasim - U OSNOVNOJ. onak obećale smo si da ćemo svaku nedjelju poslije mise ići na kavu. i da, ja svaku nedjelju pitam, jel idemo na kavu - a ona nemože. okej. - a njoj se neda.... hm, pa, da to je donekle isto u redu. i onda povede tu curu iz svog razreda i kužim ja da je onda sad super s njom i sve to ali ne mogu ja pred ovom pričati o mojim sranjima. jel ja vodim tanju na naše kave, ne! i ja prestala ispitivati više i sve okej, u cijeloj fucking skul year bile 5 - 6 puta na kavi ak i tolko i sad mi jučer sjedimo pred kinom i one dođu i sjednu s nama. a mi bile same. pa da nam je trebao neko da nas sluša zvale bi ga. i još sjele između tanje i mene. i ova sjedne pored mene počne nešto pričati. i zastane i pita šta mi to na ruci, a ja se usrala, stavila ruku za leđa da ne vidi. baš bi mi trebalo da ona zna da si pišem po ruci. i sad njena reakcija - jao pa pokaži mi, ti meni ništa više ne govoriš, nismo odavno bile na kavi. ja onak stala. dobro tko je sad tu kreten, ja ili ti?!?!?!?!?!? ja rekoh pa kad ti ne želiš sa mnom na kave. i pokupila tanju i ošla od njih.... jao, jao, jao....

25.06.2007. u 12:31 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

o meni...

e ajd da se predstavim... ugl, zovem se anna, rođena 7.2.92 i sad cu krenuti u drugi raz opce gimnazije... obozavam ljubicastu, zelenu, crnu, u biti to su mi najdraze boje najradije se en bi skidala iz njih... mrzim rozu, jer me tooootalno umara. ondaaa... volim zivotinje - najdraze su mi konji, psi i mačke. hm e i da... kao osobino kod ljudi najvise mrzim LICEMJERNOST...

Click here to get images like this!
I am
... anorganised
... naive
... nostalgic
... arrogant
just... me... anna

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Kad je ljudima dosadno, dosadno im je ponajprije stoga što su dosadni sebi samima.
Click here to get images like this!
Od glazbe volim:
- HLADNO PIVO ( zadnji album - prezakon, svaka pjesma mi se sviđa)
- ĐUBRIVO
- MY CHEMICAL ROMANCE ( idoli)
- EVANESCENCE
- NICKELBACK
- LINKIN PARK
- SIMPLE PLAN
- PANIC! AT THE DISCO isto ima neke okej pjesme....

Click here to get images like this!
Sni

Budim se i danas u pola noći
Čelo obrišem, strah pokrim
Znam, zaspati opet neću moći
Jer sni su ti kojih se bojim

U snu je java opet živa
Opet me samoća prekriva
Patnja i bol koje skrivam
Ne pomaže što spavam

Sve zvijezde na nebu ja znam
Sve zvukove i čari tišine
Kad tama padne opet si sam
A nema ničega da te odvrati od istine

Click here to get images like this!

I swear I never meant to let it die
I just don't care about you anymore
It's not fair when you say that I didn't try
I just don't care about you anymore

Click here to get images like this!

... oni koji kazu da je tesko na vrhu, nikada nisu bili na dnu...
... ljepota niej ono što vidiš, ljepota je ono što te obuzima...

Click here to get images like this!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moja peyton - vjerojatno jedina osoba koja zaslužuje nalaziti se ovdje
anđeo s pogreškom - new girl
emo...
predobra cura....