nemoj se čudit, anđele... sto neću te prepoznati...

dakle, da prvo objasnim naslov bloga. razmišljala sam što bi mogla staviti i onda sam ošla na onaj svoj stari blog koji je btw. sad izbrisan i ugl, tamo sam pisala puno o ljudima koje sam zvala prijateljima ali mi to zapravo nisu bili... a ove koje sada zovem prijateljima stvarno to jesu. ono su što očekujem od prijatelja, daju se za mene i ja za njih. kad je njima teško ja sam tu. nije potrebno da ista kažem samo ih zagrlim i znam da im je to jedino potrebno. one su marina, rora, filka, harša, kika, đurđa, ćurićka, marija, rakovička.... i trenutačno najbolji anđeo - tanja. to su sve moji anđeli ali su moji najbliži anđeli marina, rora, filka i tanja. uglavnom dakle, to je razlog zašto se blog zove beetwen angels... oh da. a moj net anđeo je peyton.

07.06.2007. u 13:27 | 16 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

o meni...

e ajd da se predstavim... ugl, zovem se anna, rođena 7.2.92 i sad cu krenuti u drugi raz opce gimnazije... obozavam ljubicastu, zelenu, crnu, u biti to su mi najdraze boje najradije se en bi skidala iz njih... mrzim rozu, jer me tooootalno umara. ondaaa... volim zivotinje - najdraze su mi konji, psi i mačke. hm e i da... kao osobino kod ljudi najvise mrzim LICEMJERNOST...

Click here to get images like this!
I am
... anorganised
... naive
... nostalgic
... arrogant
just... me... anna

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Kad je ljudima dosadno, dosadno im je ponajprije stoga što su dosadni sebi samima.
Click here to get images like this!
Od glazbe volim:
- HLADNO PIVO ( zadnji album - prezakon, svaka pjesma mi se sviđa)
- ĐUBRIVO
- MY CHEMICAL ROMANCE ( idoli)
- EVANESCENCE
- NICKELBACK
- LINKIN PARK
- SIMPLE PLAN
- PANIC! AT THE DISCO isto ima neke okej pjesme....

Click here to get images like this!
Sni

Budim se i danas u pola noći
Čelo obrišem, strah pokrim
Znam, zaspati opet neću moći
Jer sni su ti kojih se bojim

U snu je java opet živa
Opet me samoća prekriva
Patnja i bol koje skrivam
Ne pomaže što spavam

Sve zvijezde na nebu ja znam
Sve zvukove i čari tišine
Kad tama padne opet si sam
A nema ničega da te odvrati od istine

Click here to get images like this!

I swear I never meant to let it die
I just don't care about you anymore
It's not fair when you say that I didn't try
I just don't care about you anymore

Click here to get images like this!

... oni koji kazu da je tesko na vrhu, nikada nisu bili na dnu...
... ljepota niej ono što vidiš, ljepota je ono što te obuzima...

Click here to get images like this!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moja peyton - vjerojatno jedina osoba koja zaslužuje nalaziti se ovdje
anđeo s pogreškom - new girl
emo...
predobra cura....