truelife

28.11.2018., srijeda

Snaga moje nemoći

Snaga moje nemoći. Taj zagrljaj boli.. Taj sat,što bez trunke milosti kuca.. I odnosi vrijeme budeči tugu .. Sakrivenog pogleda .. Ostajem u tom zidu boli.. Čekajuči,pamteči.. Zauvijek .. Volječi tebe…. Moju pjesmu.. Dio duše moje.. Samu ljubav.

09.11.2018., petak

Tišino moja

Tišino moja sjajna i čista ... Goriš poput vatre u meni .. Plamen je to vječni ... Tvoja me ljubav bez daha ostavlja. Dok stojim zagrljen tvojom čežnjom i slutnjom . Zanos je to ljubavi naše ... Naše vrijeme u ovaj kasni sat . Vrijeme kada sretnu se ljubav moja i ljubav tvoja u tom svemiru ljubavi naše ....

05.11.2018., ponedjeljak

Zapamti

Ta riječ..Šapat nošem vjetrom… Bezbrižnost.....Misao....Pogled…Ruža…Nesigurnost…Zrelost…Zemaljsko ,okrunjeno Nebom…Škrinja uzdaha..Krošnja života…Osunčan obzor…I TI ..Dragulj….Osjenčana vječnošču… Zaogrnjena ljubavlju..Stopljeni jedno uz drugo…Moja…U meni..Za mene…Samnom…Forever..

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.