truelife

18.09.2013., srijeda

.

Volio bih
Da ovaj život ispriča ti priču o nama
u kojoj ćeš me upoznati
spoznati sve ono što mislim o tebi
Da stanuješ tamo gdje te volim jako i bezuvjetno.
Neka život bude svjedok da bila si mi sve.
Da u sutonima nekih noći ,kroz dodir usana naših,
naših čarobnih dodira ruku, zagrljaja ,osmijeha
i svih onih sitnih radosti,
spoznaš nas u tom beskraju neba
u jednom otkucaju našeg trena
u tom beskraju ,na ovoj planeti
gdje jednom smo se sreli

17.09.2013., utorak

Osjećam

Osjećam te i volim, kada odeš ,kada padne mrak na taj naš grad ,kada odeš i obuzme me tama ,
osjećam te u tim odlascima i tada mi najviše nedostaješ,jer obuzme me strah
da više vidjeti te i osjetiti neću ....osjećam te i strepim
i zavidim tom mraku što noćima te ima ,što obujmi te svojim tamnim rukama umjesto mene
što osjeti dah tvoj i rijeć što u snu sa tvojih usana siđe,,,,rijeć je to uzdaha sreće ...
a ja je ne osjećam u tim noćima dugim ....ne ćujem jer mrak mi te ote ,uze ..i tako svake noći odlaskom tvojim ..osjećam te ,volim ali strepim da više vidjeti te i osjetiti neću ....


12.09.2013., četvrtak

.

U mojim lutanjima ovim svijetom, u godinama traženja,spoznah jednostavnost prave one istinske ljubavi ..Ljubavi koja voli zato što voli,Ljubavi koja se rađa i oblikuje u tisini tog beskrajnog neba što u svakoj duši sni ....u tim predivnim i beskrajnim predjelima nasih misli,mjestima koje se prostiru izvan granica naseg shvačanja ....i možda Ljubav moze mijenjati oblik i ime..ali uvijek ostaje ona jednostavna ,iskrena Ljubav ..
onaj topli osječaj koji stanuje u nama i tjera nas napred u svim sivilima i nevoljama života ...stoga vjerujte u ljubav i volite od srca :)

07.09.2013., subota

.

Znaš često razmišljam
i ta misao pretvori se u osjećaj
I tako znaš,osjećam te
Osjećam kako uranjaš u mene ,
u taj bezdan čežnje ,neke nade,
Osjećam te kako ulaziš,
provlačiš se porama mojeg srca
Osjećam kako putuješ putima duše moje.
Osjećam da nedostaješ mi u toj daljini
Osjećam te u tom kriku želje za vječnošću ,
Osjećam te da strujiš poput najtoplijeg povjetarca
tim zimama mojim
Osjećam te sklupćanu u kutku mojeg srca
gdje mislima te svakodnevno ljubim ,
i znaj gdje god bila ja te
Osjećam

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.