Trudna mama

utorak, 31.03.2009.

Zabadanje nosa.....

Kad sam ovaj blog otvarala nisam se ni nadala da ću stvarno imat o čemu previše pisat, mislila sam na svoju trudnoću, al na probleme ni malo.....Pa eto moram se malo ispuhat....jučer sam dobila poziv od "šogorice", koja mi je počela držat prodike o varanju, kako0 se priča da ja imam ljubavnika, i da bi trebala opazit, pošto je moj muž ipak vanbračno dijete, pa da se ne bi to govorilo i za djete koje sad čekam.......bila sam sva u upitnicima ?????? o čemu sada ova??????..............naime u subotu sam imala stvarno jedan "vrući san" koji mi je toliko ostao u sjećanju uf.....sa svojom prvom ljubavi još iz osnovne škole........dečko mi je ostao u sjećanju i srcu.....pa to su prve ljubavi ipak.......no status na fejsu mi je bio da "sanjala sam vruć san.....morala sam se ranije probudit....ah te prve ljubavi...."i od tog statusa je nastala drama....možda i ne bi toliko da nije jedan dečko koji se rastavlja nije komentirao sa smailićima......pojedine osobe koje su se uhvatile toga su zaključila da mi je on "ljubavnik", ma da ga i te cure znaju i znaju razlog rastave, naime dečko nije dobivao nakon ženinog poroda i našao si drugu......nije da ga opravdavam, al što ga moram osuđivat, pa ipak je čovjek, uvjek se muški pljuju pa trebalo bi i njih malo razumjet, ne znam al i ja sam u takvoj situaciji da muž i ja imamo malo odnosa (1 mjesečno), pa onda znam kako mi je, ma da sam se ja navikla, a šta ću....nemam drugog izbora....hvala bogu postoje pomagala za zadovoljavanje, samo do kad :))))))

No išla sam predaleko, uglavnom, te cure su oženjene i imaju djecu......hodaju dignute glave......pa se ponašaju ko da su svu pamet svijeta popile....a zapravo su velike 0 i ne znaju kako da na sebe pozornost privuku, pa takve stvari pričaju okolo!
Uglavnom moja "šogorica" je mene nazvala da me upozori, da bih trebala malo pazit na svoje ponašanje i šta pišem na fejsu......ja sam joj na to rekla da je moja savjest čista i da bi svaka normalna žena trebala znat da ako misli imat familiju i maximalno se posvetit njoj da nema vremena onda za ljubavnika.......bar ga ja i ne nalazim ni da hoću..... no nakraju svega ne znam šta sam više htjela reć...jer sam još i pomalo pospana....

No još nešto nevezano za ovo, jednom priliko smo cijela familija bili na okupu, i neki razgovor o sexi i baš sam ih pitala......pošto znaju da dobivam jednomjesečni sex, dali bi me smatrali krivim da ga prevarim......odgovor prepuštam vama (napominjem to je naviše njegova familija bila).......mislim da je sve jasno

- 08:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Žena, mama dvoje dečkića......Kimi 3, 5 godine i Antonio 11 mjeseci......pokušavam uživat u tom lijepom muškom društvu......dat im što više ljubavi....