Trudna mama

ponedjeljak, 23.03.2009.

Zub....

Pozdrav!


uh.....Jučer jedan od sretnijih dana u mom životu.......i sve zbog jedno običnog zuba.......

Dugo sam vodila borbu sa svojim neredovitim mjesečnicama, pa bi stalno se nadala da sam trudna.......i uvjek nakon kućnog testa i pokazivanja negativnosti bi se razočara......tako bi htjela još jedno........ma da ovaj moj dečko mali od 2 godine je toliko živ da je i nadmašio mene u živosti, ma da nam tata i nije baš neki od živosti, on je sve na laganini i lako ćemo.......

No da ne duljim....u petak mi se zub upalio, kojeg sam još prije god dana trebala izvadit, ali nisam htjela bit krezubica, a i tad su mi stvari kasnile 20 dana, samo sam sama sebi dala obećanje da ću test radit za 1.april, pa da bude malo i šala itd.....ma da svi su mi rekli da sa svime pričekam dok posao ne riješim kako treba i da malo moj mali dečkić ne stane na noge.....(a to djete pametnije od mame i tate)......

I tako petak, subota i nedelja mi prekipjela od bolova......samo pitanje je ako sam trudan, ne smijem antibiotik uzimat.....šta sad....a ništa savjest je savjest išla kupit test......ujutro me muž budi iz kreveta......ajde napravi......ja se digla, nekako sam to napravila staloženo, s obzirom na prvi test sa dečkićem.......kad sam bila nevjerovatno uzbuđena, i kad sam vidjela nisam znala hoću li plakat ili smijat se, nisam znala tada svom dečku, danas mužu reć da sam trudna, nego ga poslal u wc da vidi....
a ovaj put, digla se, obavila svoje, još sam i škiljila......jer sam toliko pospana bila....napravila....i pokaže...pozitivno ko iz šuba......uf bila sam sretna, al ne toliko, valjda zato što sam se toliko nadala, da malo više vremena provedem sa dečkićem, pa da idemo na more ovo ljeto, da se maknem sa ovog psihijatrijskog posla.......uzbuđena sam....želja mi se ispunila.......
i sad moram čekat prvi pregled, da mi doktor potvrdi da mogu se odmorit, da malo gledam serije, da sa svojim dečkićem kako sam mu obečala idemo na more, kopamo, igramo se....i da se pripremamo za seku (on želi)......

a zub......moj zub......ostajem bez njega....al tek za 2.tjedna, zubarica me jako jako oprala......nema veze.... sad više on i nije tako bitan......bitno je da ćemo dobit bracu ili seku.........sretansretansretan sretan

- 20:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Žena, mama dvoje dečkića......Kimi 3, 5 godine i Antonio 11 mjeseci......pokušavam uživat u tom lijepom muškom društvu......dat im što više ljubavi....