TrnoSotica

09.01.2007., utorak

Za početak malo bolesne poezije

Imam te nemam
Zato što si pehar moje žudnje
Kako me nagoniš da se prosipam po tebi
Zato se ja vječito ljutim na te.

Mjesecima već polako ludim
Čupam kosu i sebe kudim
No sva ta patnja malo mi znači
Kad se zbog toga još više sladim
Dok te imam; a imam te rado.

Imam te rado i dugo
Meko i tvrdo
I kad boli i kad žari
Nije važno ni kad krvari.

NAJISKRENIJE
vani je hladno a unutra zatvor
opet nemam para da odem na cugu
ionako su svi zauzeti.

imam samo crne misli.

trudim se jako ali biva sve gore
čak su i snovi postali muka
nekad su bili zanimljive more

ti si opet nedostupan
baš je ovo usran dan.

Čemer
Bol i zagušljiv zrak u sobi,
krevet koji poznam bolje nego sebe,
patnja kao navika i jad,
i znam da moraš ići, ali ne...

Bojim se očaja.

Kod mene ništa ne mijenja se,
još kroz tebe dišem,
mislim da te stišćem previše,
a trebam te još više.

Bajka
ja ću biti princeza
a ti lijepi princ
jahati ćeš na konju
(bijelom,da,bijelom!)

nositi ću rozu haljinu
a ti bijele hlače
šetati ćemo po šumi
dragati jednoroga

sunce će sjati kao šljokice
a cvijeće će mirisati oko nas
rozo,i bijelo.

Zatim ćeš ti reći
„znam još nešto rozo!“
izvaditi kurac
i gurnuti ga u moja usta.

Pored nas će skakutati rozi zeko.

Cvrljim
Zaista sam postala ogavna
preplašena i ofenzivna
s vremenom pala u jad
grizem što treba i ne treba.

Vid mi zamutila sumnja
a jezik vodi osveta
to više nije hrabrost
već prazna mržnja
i moja beznačajnost.


Opijte se! (Kurve bijedne)
Za to meso bore se ko lavice
Sve od reda preklinju za poljupce
Noćima odjekuju kroz ulice
Suze djevojaka što piju uz klupice.

Tako su sve pale na te zjenice
Neke ipak na njegovo lijepo lice
Sad stenju uz bocu vrtoglavice
I preklinju ga da im poliže pice.


- 01:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2009 (1)
Rujan 2008 (6)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Opažanja i razmatranja



Ajd tu neš o meni


Slušam: Sve sem narodnjaka, a od tog svega dojde odprilike ovo

metal & rock & irish rock & punk & viking metall!

malo detaljnije

  • Anouk
  • Letu Stuke
  • The Pouges
  • Thyrfing
  • Heralding
  • Moonsorrow
  • BHP
  • Blind Guardian
  • Bruce Dickinson
  • Cradle of Filth
  • Dark Tranquility
  • the clash
  • Darkseed
  • Death
  • Eternal Tears Of Sorrow
  • Guns n Roses
  • Lacuna Coil
  • Marilyn Manson
  • Oratory - Beyond Earth
  • Samael - Reign Of Light
  • Slipknot
  • Sonata Arctica
  • Succubus
  • The Darkness
  • Therion
  • tool
  • Trail Of Tears
  • Tristania
  • Within Temptation
  • Nightwish
  • Nirvana
  • Pink Floyd
  • Prodigy
  • The Cranberies
  • Dead Can Dance
  • Dropkick murphys
  • flogging molly
  • the irish rovers
  • U2
  • Sex Pistols
  • Ramones
  • Scorpions
  • Red Hot Chili Peppers
  • Urban
  • LET 3
  • Azra
  • Daleka Obala
  • Majke
  • Haustor
  • Opca Opasnost
  • Hladno Pivo
  • Bajaga
  • Kavasaki 3p
  • Fozzy
  • Candlemass
  • Axenstar
  • Amon Amarth
  • Korpiklaani