nepijte vodu, ribe se jebu u njoj

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

 
Image Hosted by ImageShack.us

 14.08.2006., ponedjeljak



koliko naivnom me zapravo smatras?
Vjerujes li zaista da sam povjerovala svaku rijec,
da me opila svaka kap koju si mi prinio usnama,
da su me omamila sva obecanja i snovi koje si obecao ispuniti mi?
Umislio si da su moji osmijesi i rijeci pune nade sasvim dovoljni
da bi mogao uciniti mi ono sto ti je bio plan od pocetka.
Ali ne..NE!!!
Neces to uraditi. Ovo je moja dusa, neces mi ju uzeti.
Dosta je. Zaista je.
Znam da tvoja obecanja nista ne vrijede.
Krv koju si mi dao da pijem, da okusim kako bih osjetila moc,
nije ono sto mi treba. Nije ono sto zelim.
Ne treba mi svijet pod nogama, ne treba mi nista materijalno,
ne zelim nista od tebe. .
Zelim samo svoju dusu, svoju nevinost, svoje osjecaje.
Zelim ponovo osjecati sve. Bol. Patnju. Suze svoje zelim.
Sve ono sto si obecao da ga nece biti ako ti se predam.
Ne zelim. Odlazi, sotono.


- 23:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #