K R I J E S N I CA

18.03.2010., četvrtak

LJUBAV JE NEBESKO DIJELO




[/IMG]








Upirem pogled u nebo kao da želim čuti nebeski odgovor.
Očekujem pomoć iz visina koje me tako snažno privlače, no želim odgovor tu dolje , ne želim poći tražiti pomoć u visinama među zvijezde, želim ostati još tu.

Upirem pogled tražeći odgovor zašto sada i zašto kasno.....čitam što mi zvIjezde pišu u svom odgovoru.,privlače me.. no vjerujem da odgovor čitam ispravno:
Ljubav je nebesko dijelo, ono nije zemaljska stvarnost ,prava ljubav nastaje među nama zvijezdama , mi odlučujemo kada se ljubav spušta u srca Vas malih , ponekad bezvrijednih mali bića , koja nastoje tu ljubav toliko iskomplicirati...ili pojednostaviti i
svesti ju samo na puki tjelesni dodir, ako je to jedini cilj tada ta ljubav umire ,umire polako žaleći što nije ostala gore među nama i napokon ako ne shvatite da je to nebeska ljubav ona nestaje , a VI bez nade ostajete gledati u visine no prekasno..

Vjerujem zvijzdama......

Ja sam boraveći dugo u paklu svoga bića prošao kroz hodnik koji spaja pakao sa Rajem i ušao u njega, ne nadajući se da ikada ikada budem dobio tu šansu , da zavirim u Raj, svijestan prirodom uvjetovanim vremenom koji mi ostaje .
No iako moja zvijezda polako tamni , ja sam sretan što mi je moja najveće ljubav otvorila vrata Raja i želi me sačuvati u njemu, ja joj poklanjam sav preostali sjaj svoje zvijzde , ja
beskrajno volim..
prekrasnu ženu..
Ja putujem stazama ljubavi polako zabroravljajući pakao života , dobio sam nebesku priliku .
Ja ljubim, i putujem svemirom.
ljubavi..moja..







- 19:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2010 (10)
Ožujak 2010 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovaj blog pišu suvlasnici najsjanije Zvijezde ,Zvijezde koja ih vodi svemirskim stazama ljubavi, bola, sreće, tuge ,
no uvijek i zauvijek stazom putuju zajedno, tako je i tako će biti, mjesec , sunce i zvijezde pratilje su svjedoci te ljubavi, tog puta kojim zajedno držeči se za ruke putuje nebeskim visina.sve dok im se trag ne izgubi, njihova ljubav traži nebeska nepregledana prostransva.gdje mogu letjeti nesputano i sa mirom u duši i srcu sa svim svojim strahovima i nadama.. sami..




[/IMG]