More svira....

utorak , 29.03.2005.

Vratila se s mora. Nije nas vrijeme baš poslužilo, ali doživjela sam toliko toga lijepoga, čudo jedno.
Najviše su me zanimala te morske orgulje u Zadru i njima sam se više veselila nego samom moru. Gledala sam o tome na TV i jedva čekala da to vidim i čujem. Toliko sam se time bila oduševila da su se moji već zabrinuli da se ne razočaram kad dođemo tamo, a to ne ispuni moja očekivanja. Za one koje nisu za to čuli, to je neki jako pametna čovjek smislio da se u more stave kojekakve cijevi različite dužine i različitog profila, tako da kad se more giba stvara zvuk nalik na orgulje. I ne samo da su to smislili nego su i jako brzo realizirali. Naglasili su da su to jedinstvene morske orgulje u svijetu, da postoji samo nešto slično samo još u LA, ali tamo nisu "prirodne" kao kod nas.
Prema uputstvima mještana, krenuli smo od crkve Sv. Donata na desno i već nakon nekih 100 metara smo začuli neku tihu melodiju. Došli smo do zabetoniranih terasica i zvuk se pojačao. Evo, slikala sam vam to s mobitelom:



Ljudi moji kako je to lijepo....mislila sam da se to tu i tamo čuje neki ton, ali ovo je stvarno cijela melodija. Puno je glasnije nego sam se nadala i puno milozvučnije. Mogla bih tamo biti cijeli dan, onako samo sjediti i slušati kako more svira...Očarana sam bila...ma još sam...
Evo, poslušajte sami:
zvuk morskih orgulja
(dok ne skužim kako se to popravo radi možete čuti sa desnim klikom na miša i save target as ;) )

Toliko me to oduševilo da bi svakog čovjeka kojeg poznajem (ili ne poznajem) odvela tamo da to doživi. Stvarno jedinstveno i nekako nestvarno lijepo..
Nekako tako vam ja zamišljam glazbu u raju.... :))))

P.S. upravo sam sad vidjela da je i demjan bila u Zadru i opisala morske orgulje i da je oduševljena isto kao i ja :)))

<< Arhiva >>