09.10.2006., ponedjeljak

Ovo je neki sasvim novi svijet
Neki sasvim novi film
I ništa više nije isto
Nimalo slično onome što je bilo
Prerastam jedan dio ljudske gluposti
Još uvijek nedorasla onom drugom dijelu
I ne opisujem svoju tugu
Iz nekih sebičnih razloga
Poznatih samo meni
I mojim mislima
Gubim cijeli jedan svijet
Ostavljam ga iza sebe
Ali blještim
Jer mi je laknulo
Napokon mogu i želim sama
I biti ću predobra
Pa makar me koštalo glave
Jer ne znam i ne mogu drugačije
I možda ispadnem naivna
Poput malog djeteta
Ali na kraju ipak sve dođe na svoje
I ja nekako uvijek ispadnem sretna
Jer znam da sam uvijek bila iskrena
I da sam radije šutjela nego se služila lažima
Nisam bacala lažne i usiljene osmijehe
Nisam stavljala maske
I prikrivala pravo lice
Bila sam ja
Sa svim svojim suzama
Za koje nije suviše bitno jesu li značile išta
Važno je da su izbacile iz mene ono što me je kočilo
I dale mi krila za let u nepoznato....


- 19:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tišina. I nemir. U meni.
Zvuk mojih trepavica u sumrak...

"Ponekad izgleda da sam jedina na svijetu koja ga voli, ja, život. Ali kad se pokuša voljeti, sve postaje komplicirano, jer malo je ljudi koji o tome imaju istu zamisao u klobuku. Tko zna bismo li na zemlji imali dovoljno mjesta kad bismo po jednim bijelim kamenčićem označili svako ljubavno razočaranje, u svakom slučaju to bi se vidjelo s mjeseca, uz zidinu kosookih."

G. Soucy: "Djevojčica koja je previše voljela šibice"


"...ima nešto zbog čega se uz druge osjećam sama, ali nikada sama sa sobom"

A. Skarmeta: "Djevojčica i trombon"


"Oni kojima je najteže uvijek najmanje govore."

F. Flagg: "Pohane zelene rajčice"