Noćni letovi

Već sad putujem 4 godine, te svaki ali svaki put proklinjem putovanje avionom. Kad će taj teleporter. Ili neki nadzvučni avion. Ajde znanstvenici, RADITE NEŠTO. Nije da imam neke fobije kao Marisi (jesi li još tu), već imam puno ozbiljniji problem. Jedan prema kojem je fobija dječja igra. Naime ja ne mogu spavati dok sjedim.

Od ove 4 godine sam imao sreće što sam uvijek nekako radio blizu, ili uvijek imao letove po danu, ali otkako sam počeo raditi u JAR-u, ništa drugo nego noćni iscrpljujući letovi. 10 sati leta. 10 prokletih sati.

Sad naravno, svatko će reći da uopće nije problem zaspati. Meni osobno je problem zaspati kad sjedim, pogotovo kad sjedim u ponekad ne baš ugodnim sjedalima aviona. Naravno postoje moderna rješenja poput tableta, ili ona antička poput alkohola, ili još najbolje, malo alkohola i tableta i nema vas sve do slijetanja. Međutim, odbijam, ali apsolutno obijam vjerovati da je cijeli jebeni avion uvijek pun ljudi koji su nacugani i nadrogriani. Jer iskreno ne mogu nikako drugačije objasniti puni prokleti Boing 747-400, pun do zadnjeg mjesta, pun ljudi koji spavaju. Mislim je li sam ja poseban, je li stvarno samo ja ne mogu spavati. Uvijek naravno ima ljudi koji ne spavaju (osoblje ne uključujem) ali svi su kao zombiji, te nisu baš za pričanje.

Da se vratim na temu tableta i alkohola. Imam fobiju da to na mene neće djelovati (alkohol ne djeluje), te da će mi se htjeti spavati još više, a ja još više neću moći zaspati i onda ću morati napraviti harakiri. Recimo, nisam spavao kako spada dva dana prije, pa mislio da će me umor savladati. Recimo da me ubio ali nije savladao, prokleti bio.


Ako ima neka duša poput mene koja ima problema evo par savjeta:

Obavezno se oboružati bilo kakvim modernim rješenjem, ovdje mislim na zabavnu elektroniku. Ma kvragu uzmite cijeli desktop ako treba. Uobičajeno baterije ne traju više od 2h u punom pogonu. Tada krećete na PSP (play station portable) ubite bateriju na to, tada imate i mobitel. Naravno sve dosadi, pa budite sigurni da imate filmova i igrica na njemu.

Knjige. Iskreno imao jako zanimljivu knjigu, ali jednostavno je previše muke čitati. trebate nešto za što samo trebate imati otvorene oči. A budući da cijeli avion spava, sve je u tami, i nekako se ne gleda lijepo ako vi jedini imate svjetlo. Ili možda neki erotski magazin, opet ako ste muško, nekako se ne mogu staviti u žensku poziciju sada. Ali one sve uvijek zaspe kad se putuje.

Pričate sa osobom do vas ili koja je budna. Da ima osoba koja je do vas, i još da njoj se priča. Pa prije će vas pogoditi meteor u letu, nego da se to desi. U 4g putovanja, nisam nikad sjedio do zgodne žene, cure koga god. A nisam niti sjedio do nekog kome se priča. Ok možda jednom. Oni koji su budni su hodajući zombiji, tako da.

Gledate filmove u avionu. Nažalost ovi avioni kojima ja putujem nemaju osobni zabavni sustav (onda kad je ekran na sjedalu ispred vas) već samo veći loši ekrani iz 70-ih na vrhu. Pogledao više romantičnih komedija nego bih ih ikad pogledao u životu. Sve ono što nisam nikad gledao u kinu, ni sam ni sa curom, jer iskreno ne bi ni htio curu koja voli takve filmove, sad sam ih vidio sve. I iskreno poneki su jako dobri. Ako imate osobni zabavni centar, biti ćete ok.

Ako ste muško možete ići u WC na repu aviona i pokušati pišati tokom turbulencija. Vjerujete mi na takvu zabavu nećete naići nigdje na površini zemlje. Iako sam ustanovio da mi mozak ima problema sa obavljanjem nužde i istovremeno održavajući ravnotežu.
P.S. Naravno cilj je NE držati se rukama, te NE popišati sve živo osim školjke.

Zavađati osoblje. Iskreno osoblje nije nešto što se prikazuje na filmovima. Ponekad ima nekih zgodnih stjuardesa, pogotovo na Luftahnsa letovima, ali uglavnom nisu nešto. Uvijek možete pokušati popiti više i više alkohola u nadi da ćete zaspati. Nusprodukt je da će vam stjuardesa dolaziti često, ili stjuard, ako imate sreće.

Seks. Hmmm, nisam probao, ali ako samo naprijed. Kad smo kod toga, imam pitanje. Kad sam jednom pokušao zaspati u WC-u, jer ima više prostora, te se lako nasloniti na ruke, nakon 10 minuta mi se upalilo znak da moram izaći. Jel to tako svugdje? Neka mi netko to veli, da znam za ubuduće, ako nitko to ne provjerava, odspavati ću u WC-u.

Voziti avion. Haaaaa, šta da kažem, ako vas to ne razbudi ništa neće. Sad već izmišljam. Ali eto toliko od mene.



P.S.
Od petka slijedi serija Svjetsko prvenstvo. Budući da ima još 10 dana, pa i manje, pokušati ću nabacati slike od puno stadion, jer sam osobno testirao većinu njih. Da vidite kako izgledaju stadioni izvana, iznutra, VIP dijelovi i sve ono što obični igraći uglavnom nemaju priliku vidjeti. Trebao bi doći i neki post sa sigurnošću, ako će to pomoći.

P.S.S.
Ljudi ovdje su jutra i večeri hladne. Ako netko dolazi ovdje nemojte misliti da je ljeto ovdje, jer ćete se lijepo nahladiti. Temperature imate na netu, da ih sad ovdje ne piše bezveze.


02.06.2010. u 13:22 sati | 8 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dnevnik hrvatskog slobodnog mladog bivšeg FER-ovca koji je putuje poslovno po različitim zemljama.
Nakon skoro dvije godine na Bliskom Istoku, nakon Riyadh-a i Bahraina,
radnja se odvijala u Sankt Petersburgu u Rusiji. Rusija prošla, pa malo lutao po balkanu. Nakon skoro pa pola godine Kosova, bio na drugom kontientu. Točnije Johannesburg/Pretoria u Južnoj Africi. Bio jedno vrijeme u Europi (sušno razdoblje bloga), a sad sam u Mexicu.

Opis različitih običaja i života u zemlji kroz moju svakodnevnicu


Kontakt:

pisc99@yahoo.com-mail
pisc99- Skype kontakt

Copyright by pisc99

Linkovi

Mountain bike product reviews
EngHr rječnik
EngDeu rječnik
MTB trail reviewsjavascript:%20void(0);
SpanishDict

Blogovi

Akcije (obavezno posjetit):


Ufff nije me bilo predugo ovdje.



One koje obožavam čitati (ili gledati):


Marina Kuharica
Mala od palube
Kiki's Parlour
gosponp profesor
alexxl
KinkyKolumnistica
Ribafish
Kucanica u Japanu
Eurosmijeh
little black book
vodoinstalaterske kronike
otrovna

Drago mi je vidjeti da još uvijek ima vetarana ovdje :-)
Nadam da ću dodati neke nove.

Koje čekam da se vrate:

CHOCO
JJA
Athena Air
S ulica Kabula i malo sire
Hybrid


Grbovi zemalja

Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket
Photobucket
Photobucket
kosovo1
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Image Source,Photobucket Uploader Firefox Extension
 photo Untitled.png

eXTReMe Tracker