travel freak
cameron highlands, malezija - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

01.06.2007. petak

cameron highlands, malezija

Nakon kratkog leta od samo 1h15min stigle smo u Kuala Lumpur. Prvo sto mi je upalo u oci bio je jezik. Normalna slova! Konacno jedan azijski jezik za kojeg mislim da bi ga stranci bez previse problema mogli nauciti. Vijetnamci takoder pisu latinicom, ali jezik im se sastoji od jako kratkih rijeci koje sve slice jedna na drugu. Kad govore cini se kao da govore kineski. Nemoguce za nauciti. Tajlandski jezik je jos gori sa svojim nevjerojatno kompliciranim slovima. Ali ovaj se malezijski, koji ne znam tocno kako se zove, cini puno laksim. Ovo mi je tek treci dan ovdje, a vec sam naucila par rijeci. Osim toga sam neke rijeci vec i znala. Kao npr. "pisang goreng": moja omiljena pecena banana koju i u Nizozemskoj redovito jedem!

Kad smo stigle u centar grada nasle smo se okruzene stotinama ljudi. Koja ogromna guzvetina! Ljudi koji na sve strane jure. Stvarno sok nakon sto smo nekoliko tjedana provele u malim gradicima i na plazama. Kuala Lumpur za sada jos nismo razgledale, ostale smo samo jednu noc, ali vratit cemo se ponovo kasnije. Femke iz Kuala Lumpur leti natrag u Bangkok, a ja se tamo nalazim s Bartom. Odatle takoder letimo natrag u Nizozemsku, tako da ce biti jos vise nego dovoljno vremena za razgledati grad.

I tako, nakon sto smo noc provele u jednom ocajnom, a skupom hotelu, otisle smo u Cameron Highlands. Podrucje smjesteno u brdima s brojnim plantazama caja i farmama jagoda vise podsjeca na Englesku ili Skotsku nego na Aziju. To se odnosi i na klimu. Prohladno je, pogotovo navecer kad sam trebala nositi i dugi rukav i djemper. Koja promjena nakon sve vrucine koju sam pretrpila zadnjih tjedana! Ali neka, dobro je za promjenu malo se ohladiti i nositi patike umjesto japanki. Smjestile smo se u malom gradicu Tanah Rata koji je najvece srediste Camerona. U biti ima samo jednu ulicu s restoranima i ducanima, puno hotela i to je to. Vrijeme ovdje smo vecinom provodile pijuci caj i jeduci scones (za one koji ne znaju: tipicni engleski kolacici koji se obicno jedu s maslom i marmeladom ili vrhnjem). Kazem vam, ova dva dana smo se nasle u nekom drugom svijetu, dalekom od Azije. Jedino sto bi nas ponekad podsjetilo da se zapravo nalazimo u Maleziji bilo je pjevanje iz dzamija. U Maleziji ima jako puno muslimana. Zene s pokrivenom glavom standardan su prizor na ulici. Ali ima ovdje i dovoljno Kineza, Indijaca i ostalih. Prava mjesavina svega i svacega.

U Cameronu sam slucajno naletjela na austrijski par koji sam upoznala jos u Vijetnamu. Navecer sam s njima otisla popiti par piva u jedini pub u gradu. Femke nije htjela ici jer ju je, tako je bar rekla, boljela glava. Ona ionako ne pije alkohol. Lijepo smo se napricali uz zvukove muzike iz 80-tih okruzeni iskljucivo muskarcima. Zene se u tu kasnu uru (10-11 h navecer) vise nisu pojavljivale na ulici. Sto se toga tice velika je razlika izmedu Malezije i Tajlanda ili Vijetnama. Sve je to pitanje religije.

Brda u Cameron Highlands su lijepa, ali ono sto je jos puno slikovitije i zanimljivije su plantaze caja. Ovo mi je bio prvi put da ih vidim i stvarno izgledaju prekrasno. Jutros smo isle na eskurziju prilikom koje smo se mogle diviti ovim plantazama, baciti pogled u tvornicu caja, a i same ga kusati. Bili smo i na vrhu najvise planine u okolici, hodali malo kroz dzunglu, a odvukli su nas i na farmu leptira i jagoda.

Nepregledne plantaze caja pruzaju se kroz cijeli Cameron Highlands.







Na farmi leptira nije bilo bas puno leptira. Ali ipak sam ih nekoliko uspjela slikati. Evo jednog primjerka.



Zato je tropskih biljaka bilo u izobilju.





13:14 Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.