travel freak
trazi se... - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

21.11.2006. utorak

trazi se...

Kad dodem u knjizaru na odjel za putovanja osjecam se kao Charlie u tvornici cokolade. Tamo mogu sate provesti. Proucavam velike karte svijeta i pojedinih kontinenata, prelistavam knjige i sanjarim kako cu jednog lijepog dana posjetiti sva ta prekrasna mjesta. Tako i prosli tjedan. Isla sam kupiti Rough Guide Vietnam, ali to me nije sprijecilo da zavirim i u vodice o Australiji, Kini, Novom Zelandu, Indiji, Kanadi, Islandu, a cak sam sam pogledala i par knjiga o Hrvatskoj.

Ovdje mozete vidjeti Rough Guides koje sam u zadnje vrijeme kupila. Fali mi jos Laos, ali cu s njegovom kupnjom jos malo pricekati. 19. prosinca izlazi novo izdanje, a buduci da je staro jos iz 2002. isplati se pricekati.

Photobucket - Video and Image Hosting

Moji planovi se polako, ali sigurno kristaliziraju. Kao sto vjerojatno i sami mozete pretpostaviti na osnovu gornje fotografije, ide se u jugoistocnu Aziju. Moja daleka putovanja su dosad bila samo u Latinskoj Americi i sad zelim nesto potpuno drugacije: novu kulturu, religiju, arhitekturu, itd. Zato zelim ici u Aziju, a njen jugoistocni dio sam odabrala zbog dva razloga:
1. koliko sam cula cijene su jako niske, a to je dosta vazno buduci da planiram putovati punih 12 tjedana
2. u ovim zemljama zene mogu bez problema samostalno putovati. To mi je vazno jer cu neke dijelove puta mozda morati prijeci sama ili u zenskom drustvu. Indija mi se npr. isto cini zanimljiva, ali tamo te muskarci capaju gdje i kad stignu, pa mi se cini bolje posjetiti je iskljucivo u muskom drustvu.

Krecem gotovo sigurno 14. travnja, a vracam se vjerojatno oko 8. srpnja. Prva 4 tjedna cu putovati s Bartom kroz Tajland i Kambodzu. Bart nakon toga nazalost mora doma. Nedostajat ce mi i osjecam se krivom da on nece vidjeti neke stvari koje ja hocu, ali sto se tu moze. Moj najveci zivotni san je otici na jedno dugo putovanje i ovo je prvi put da mi se takva prilika stvarno i pruza. Mislim da Bart to treba razumjeti kao sto bih i ja razumjela kad bi se njemu pruzala takva prilika. Je li tako Bart? no Nakon sto on ode doma ja zelim ici dalje kroz Vijetnam i Laos, mozda u jos neke druge dijelove Tajlanda ili Kambodze ili mozda u neku sasvim trecu zemlju u toj regiji. Meni odrediste nije vazno, nego sam put. Ali nisam osoba koja voli biti sama i zato sam trenutno u potrazi za suputnicima koji bi sa mnom htjeli putovati bar jedan dio puta. Nizozemci masovno putuju, pa se nadam naci nekoga tko ima slicne planove i zelje.

Ali pitam se ima li mozda medu korisnicima i citateljima blog.hr-a nekoga tko ima slicne planove i zelje.... Ne bi bilo toliko lose zajedno s jednim Hrvatom putovati dalekim bijelim svijetom... Pa ako vas ima procitajte donji tekst i javite se!

Trazi se:

- netko tko je zaljubljenik u putovanja
- netko tko svijet ne zeli upoznati samo preko televizije i knjiga, nego ga zeli vidjeti, cuti i iskusiti svojim vlastitim osjetilima
- netko tko se ne boji nepoznatog i spreman je baciti se u veliku pustolovinu na drugom kraju svijeta
- netko tko ne daje izjave tipa "Hrvatska je najbolja zemlja na svijetu" bez da je bio igdje drugdje osim u Hrvatskoj
- netko tko smatra da je svaka zemlja lijepa na svoj nacin
- netko tko je fleksibilan, prilagodljiv i otvoren prema novim kulturama i narodima
- netko tko nece pobjeci kuci cim stvari ne idu tocno onako kako si ih zamislio
- netko tko zeli putovati neorganizirano, unaprijed odrediti globalnu rutu, ali je tijekom putovanja po potrebi prilagodavati
- netko tko zeli putovati s ruksakom, kome nije potreban luksuz, ali ipak zeli odreden komfor
- netko kome je za vrijeme putovanja najvaznije vidjeti i dozivjeti sto vise, a ne se zatvoriti u svoju hotelsku sobu
- netko tko zeli doci u blizi kontakt s lokalnim stanovnistvom i obicajima kroz npr. volontiranje, kuharski tecaj, boravak u budistickom samostanu ili kod ljudi doma
- netko tko zeli uzivati u kulturi, ali takoder i prirodi, plazama, hrani i svemu ostalom sto jedna zemlja nudi

Prepoznajes li sebe u ovome? Zelis li ici u jugoistocnu Aziju? Imas li za to mogucnosti, ali ne mozes naci suputnika jer tvoja obitelj i prijatelji ne mogu razumjeti zasto ides u tako "necivilizirane zemlje"' i ''bezveze bacas lovu umjesto da je potrosis na nesto korisno"? Javi se onda meni!


16:38 Komentari (14) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.