travel freak
kamo ide ovaj svijet? - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

13.11.2006. ponedjeljak

kamo ide ovaj svijet?

Jucer sam na vijestima cula vijest koja mi ne da mira. Jedan nizozemski tek vjencani par je otisao na medeni mjesec na Novi Zeland. Putovali su kamperom. To je inace tipican i jeftin nacin za putovati ne samo Novim Zelandom, nego npr. i Australijom, Amerikom ili Kanadom. Imas istovremeno i prijevozno sredstvo i mjesto za spavanje, a u zemljama koje su dosta skupe to se definitivno isplati. Ali da nastavim. Ovaj mladi bracni par su u njihovom kamperu napala dva naoruzana muskarca. Prvo su ih natjerali ici od bankomata do bankomata i uzimati novce na svakom od njih, a zatim su zenu silovali i to pred ocima njenog bespomocnog muza. Zasto se ovakve stvari moraju dogadati? Ako su ih vec zeljeli opljackati, zasto su jadnu zenu morali i silovati? Oboje moraju biti totalno istraumatizirani. Zamislite samo kako je bilo tom covjeku da gleda kako mu zenu siluju, a da joj nikako ne moze pomoci? I to im je bio medeni mjesec... Jadni ljudi.

Jedna moja prijateljica ide u sijecnju s momkom 5 tjedana na Novi Zeland. Odabrali su Novi Zeland zato sto je to jedna civilizirana zemlja s malo kriminala u kojoj bez problema mozes putovati i osjecati se potpuno sigurno. Cesto puta su se cudili da ja uvijek izaberem necivilizirane zemlje u kojima mi se tko zna sto moze dogoditi. I onda cujes da se ovako nesto dogodilo upravo na Novom Zelandu. Ovo je dokaz da nikad ne znas sto ti se moze dogoditi, bez obzira gdje ides. Bez obzira koliko neka zemlja bila "civilizirana'' uvijek ima ludaka koji drugima zagorcavaju zivot. Kad nesto ovako cujes pomislis da bi ti bilo najbolje ostati doma i uopce nigdje ni ne ici, ali stvar je u tome da ti se i doma mogu dogoditi ista sranja.

Evo npr. ta ista prijateljica je jednom opljackana i to blizu vlastite kuce u Rotterdamu (u kojoj je zivjela vec 4 godine). Tu vecer je oko 11 h hodala od tramvajske stanice do kuce, kao sto je to vec milijun puta prije te veceri bila napravila. U jednom trenutku je cula kako netko iza nje trci. Okrenula se i vidjela tri momcica od oko 15-16 godina kako trce. Uskoro su je sustigli, uperili joj pistolj u glavu i opljackali je. Srecom joj nisu nista gore napravili, jer mogli su je isto tako lako istuci ili silovati. Od toga je proslo mislim vec 2,5 godine, ali ona je jos uvijek istraumatizirana. Cesto puta se navecer ne usudi sama ici doma, nego zove momka da je pokupi ili je ja otpratim do kuce. Jednom sam s njom setala po gradu usred bijelog dana i ona se uplasila samo zbog toga sto je netko iza nas trcao jer ju je to podsjetilo na vecer kad je opljackana.

Ne znam kako postici da se osjecas sigurnije. Mislim da je posebno tesko biti zena, jer se osim pljacke bojis i silovanja. Treba biti oprezan bez obzira bio ti u svom rodnom gradu koji poznajes kao vlastiti dzep ili u dalekom bijelom svijetu. Ali ipak, zivjeti u neprestanom strahu i paranoji takoder nije bas privlacno. Mene jednostavno rastuzuje da ima toliko bolesnih ljudi na ovom svijetu. Ja bih svih njih bacila iza resetaka i sto se mene tice ne bi oni tako brzo ponovo osjetili okus slobode.


11:48 Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.