travel freak
DAN D - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

13.04.2006. četvrtak

DAN D

Mislim da se danas konacno osjecam malo bolje. U utorak sam cijeli dan hodala okolo kao neki zombi. Morala sam dosta toga obaviti, ali sve sam to radila kao da sam na automatskom pilotu. Pred ocima mi je stalno bila kao neka magla, nisam nista ni nikoga ni vidjela ni primjecivala. Jucer sam se jos uvijek osjecala kao da sam bolesna i kao da je sva tezina svijeta na mojim ramenima. Danas konacno primjecujem mali napredak i konacno pocinjem vise-manje normalno funkcionirati.

Iako nije da imam neke super vijesti. Jutros rano ujutro smo imali hitni sastanak na kojem nam je sefica rekla da ce odreden broj ljudi sa stalnim ugovorom biti otpusten. Nije nam mogla reci puno detalja, ali se u svakom slucaju cini da ce slijedeci utorak biti DAN D. Ako imas stalni ugovor, ovo je sto bi ti se slijedeci utorak moglo dogoditi:

1. Nitko te nece nazvati i to znaci da za sada imas posao.
2. Nazvat ce te glavni direktor i obavijestiti te da tvoja funkcija vise ne postoji, ali da ces dobiti novu funkciju unutar firme.
3. Nazvat ce te glavni direktor i obavijestiti te da tvoja funkcija vise ne postoji i da neces dobiti novu funkciju unutar firme.

Ocito je da je slucaj 3 najgori i mislim da ce se upravo to meni dogoditi. Zato smo Bart i ja odmah danas zatrazili pravnu pomoc da se savjetujemo i pitamo sto mi je ciniti u ovakvoj situaciji. Osim toga ne mogu vise nista napraviti. Moram strpljivo cekati i nadati se da cu barem jos par mjeseci imati posao i da cu nakon sto me otpuste dobiti bar neku otpremninu. U meduvremenu moram traziti oglase za posao, slati molbe i to je to. Sto drugo mogu jos napraviti? Mislim nista. U svakom slucaju cu se truditi ne prepustiti se depresiji. Stvarno se MORAM skoncentrirati na pozitivne stvari. Ovo nije smak svijeta.

OVO NIJE SMAK SVIJETA.


13:41 Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.