travel freak
kulinarski vikend - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

03.04.2006. ponedjeljak

kulinarski vikend

U subotu smo Bart, njegove dvije sestre i ja pripremili veceru za njihove starce. To je bio nas poklon za njihovu 35-tu godisnjicu braka. Godisnjica im je zapravo bila vec u studenom, ali eto, tek sad smo se svi zajedno uspjeli dogovoriti da tu veceru konacno i realiziramo. Bolje ikad nego nikad.

Ja nisam bas kuhinjska princeza i zato ne volim pozivati ljude na veceru. Kuhanje zapravo volim, ali tesko mi je smisliti sto da skuham, a pogotovo kad ti dolazi vise ljudi i kad svatko ima neke svoje zahtjeve i prohtjeve. Tako je npr. jedna Bartova sestra vegetarijanka, a starci su mu teski mesojedi: ako ne dobiju komad mesa, to im je kao da nisu nista ni pojeli. I kako da onda nades nesto sto se svima svida?

Bart i ja smo morali napraviti glavno jelo i ja stvarno nisam imala pojma sto bi trebali skuhati. Srecom je Bart dobio dobru ideju: s obzirom da u svibnju idemo u Meksiko, napravit cemo nesto meksicko! Odlucili smo napraviti tortilje jer tu lako mozes varirati sa sastojcima: za vegetarijance povrce, za mesojede meso. Ja sam smislila uz to napraviti jos i guacamole – tipican meksicki umak od avokada koji se jede s tortilja chipsom (chips napravljen mislim od kukuruza, za razliku od drugih vrsta koje su napravljene od krumpira). Na kraju je vecera bila veliki uspjeh! A bilo je jednostavno za napraviti, posebno guacamole. Za zainteresirane evo recept:


Guacamole (za 6-8 ljudi)


- jedna manja kapula
- malo luka
- svjezi korijandar
- 4 avokada
- 3-4 rajcice (bez koze i sjemenki)
- 1-2 crvene chili papricice
- sok od jednog zelenog limuna
- sol i papar

Sve se isjecka, a zatim se sve zajedno izmiksa sa stapnim mikserom. Stavi se 1 h u frizider, a zatim servira sa tortilja chipsom.



Organizirati vecere je zapravo bas OK (usprkos ogromnom svinjcu u kuhinji!) i mislim da bih to cesce trebala raditi. Trebaju mi samo dobri recepti! Ima li itko koji dobar, isproban i uspjesan recept?


15:22 Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.