Ti znaš...

26.03.2006., nedjelja

He, pa da počnem sa svojim razmišljanjima...
...za tebe koji ovo čitaš vjerojatno će biti malo zbunjena al' eto...što ćeš kad je zbrka i u mojoj glavi...
uff...počela sam, a ne znam koje teme da se prvo uhvatim...
hmm...pa eto kako je danas nedjelja nek bude o vjeri...

Vjerujem u Boga i katolkinja sam. To se možda može i zaključiti iz mojega naslova koji kaže ''Ti znaš...'' He, Ti se odnosi na Njega.

Al,eto...polako počinjem vjeru stavljati na stranu. Iako to ne želim. Svaki put navećer kad se hoću moliti nisam raspoložena, il' se ne mogu skoncentrirati...Onda jednostavno kažem ''Isuse meni se spava / nisam raspoložena / il' eto na nekog sam ljuta pa ne mogu moliti.''Onda onak bez razmišljana dodam ''Hvala za sve'' i odem spavati. Hm....

Nedjeljna misa je druga priča...
Ja volim ići na misu, te slušati djelove Biblije, sudjelovati u Euharistiji al' u zadnje vrijeme nekak nemam volje.
Zašto..? Zato jer nemam s kime ići, tj. nitko koga znam ne ide svake nedjelje na misu. A, mene je na neki naćin sram samu stajati u crkvi okružena bakicam. Baš se nekak bad osjećam. Prije par petaka odlučila sam otići na križni put, i tamo sam zatekla samo ljude od 35 pa na više...bilo mi je užasno neugodno, pa više ne idem.

Pa, eto...
Ima toga još, al' za danas je dosta!!

- 22:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi