| svibanj, 2004 | > | |||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Tokijske pričice
|
Mjesto radnje - restoran. Radnja - razmjena vizitki. To kod nas ide otprilike poput "izvolite moju vizitku" ili jednostavnije "na (eto ti)" ako je riječ o nekom s kim se poznaješ duže. A kod Japanaca to ide drugačije, što me više i ne čudi jer za dobar dio situacija koje mogu nastati u svakodnevnom životu Japanerosi imaju bezbroj nepisanih pravila. Evo korak-po-korak procedure za razmjenu vizitki ako se ikada nađete u situaciji.: 1. vađenje vizitke 2. držanje vizitke sa obje ruke (palcima i kažiprstima) 3. Ustajanje od stola i čekanje istog od strane osobe s kojom razmjenjujete vizitku 4. Start čina razmjene vizitki uz popratno klanjanje i "arigato" (hvala) ili "domo arigato" (puno hvala). a netko ubaci i "simasen" (molim). 5. Vraćanje guza na sjedalicu 6. Gledanje vizitke kao da je vaš sugovornik neka značajna osoba u firmi I da, na sastanku ne zaboravite da Vaša firma ide ispred Vas. Važan je mehanizam, a ne njegovi dijelovi. Dakle, ti nisi Pero Perić iz Dalmacijavina, već si "Dalmacijavino, Split-Hrvatska, Pero Perić". Najbolje te opisuje firma u kojoj radiš i titula koju imaš. Prema tome će se ravnati tvoj sugovornik i njegova će razina poštovanja prema tebi biti veća razmjerno važnosti tvoje pozicije unutar firme koju predstavljaš. |